המשטרה חושדת: טופז התכוון לפגוע גם במפיק יואב גרוס

פרשת דודו טופז מסתעפת: אמש פורסם כי הוא תכנן לפגוע באשתו לשעבר ובבן זוגה, ואילו היום מתווסף שם חדש ל"רשימה השחורה". השלושה מצטרפים לצביקה הדר, אברי גלעד וארז טל, שגם בהם על פי החשד התכוון טופז לפגוע

(3:11 דקות)

שם חדש נוסף לרשימה: אחרי שפורסם כי על פי חשדות המשטרה, איש הטלוויזיה דודו טופז תכנן לפגוע בגרושתו, רוני חן, ובעלה, חיים זנאתי - מתברר כי אדם נוסף שבו, על פי החשד, התכוון טופז לפגוע הוא מפיק הטלוויזיה, יואב גרוס.

גרוס, שעומד מאחורי תוכניות בידור כמו "שבוע סוף", "החברים של נאור" ו"צחוק מהעבודה", עבד בעבר גם עם טופז על התוכנית "הכול 10" ו"הכול זז".

לפני הדיון בבית המשפט ביקש אחיו של טופז, מיקי גולדנברג, רחמים על אחיו. "אני מבקש חמלה, שגזר הדין יגיע מהלב לא פחות מהמוח", אמר גולדנברג וביקש: "כאשר יינתן גזר דינו, שלא ישכחו את הדברים הטובים שהוא עשה ואת כל הדברים שהוא התנדב והוציא מכספו, מנפשו ומרוחו כדי לעזור להרבה, דבר שהוא עשה יותר מרוב האנשים בארץ".

עירד תמיר, ראש משרד החקירות טי.ג'י, הדף את הטענות כי ביצע מעשים לא חוקיים וכי היה קשור באופן כלשהו לתקיפת אנשי התקשורת. "טי.ג'י חקירות מבצעת חקירות מורכבות ובהתאם להוראות החוק, במקרה זה החקירה הייתה קצרה, פשוטה ומקצועית ונפתחה על בסיס בקשת הלקוח".

תמיר הגיב לדיווחים כי במהלך החיפוש בביתו של טופז נמצאו ראיות המעידות כי הבדרן שכר משרד חקירות במטרה לקבל מידע על צביקה הדר, אברי גלעד וארז טל. בשבוע שעבר הגיעו חוקרי מרחב ירקון למשרדי חברת טי.ג'י. בתל אביב, וגבו עדות ממנכ"ל החברה, עירד תמיר, באשר לעבודה שביצעו עבור טופז. במרחב ירקון אמרו בסוף השבוע כי החוקרים אינם חשודים בפלילים או במעורבות בפרשה.