שני פלסטינים חוסלו כשניסו להניח מטען ליד כיסופים

כוח גולני שנע סמוך למחסום כיסופים הבחין בחמושים פלסטינים המנסים להניח מטען חבלה על גדר המערכת. מסוק קרב שהוזעק למקום ירה לעבר החמושים והביא למותם של שניים מהם

(2:04 דקות)

תקרית אש ארעה הבוקר (שלישי) סמוך למחסום כיסופים שבמרכז רצועת עזה. כוח גולני שנע סמוך למחסום הבחין במספר חמושים פלסטינים שמנסים להניח מטען חבלה על גדר המערכת. הכוח הזעיק מסוק קרב שירה לעבר החמושים.

על פי מקורות פלסטיניים, שניים מהמחבלים נהרגו. קצין בצה"ל אמר הבוקר לחדשות nana10 כי "בצה"ל ממשיכים בכל העת בפעילות שוטפת בגבול רצועת עזה כדי למנוע ולסכל פעולות טרור. החיילים עובדים מסביב לשעון כדי לזהות פעילות עוינת".

ביום שישי ארעה תקרית נוספת ברצועת עזה. חמושים פלסטינים ירו טיל נגד טנקים לעבר כוח צה"ל שהיה בסיור על גדר המערכת באזור מחסום קרני, בצפון הרצועה. לא היו נפגעים בקרב החיילים. הכוחות לא השיבו באש לעבר מקורות הירי.

בתחילת החודש אירעה תקרית נוספת כאשר כוח צה"ל הבחין בכמה פלסטינים שהתקרבו אל גדר המערכת באזור מעבר כיסופים שבמרכז הרצועה, ופתח לעברם באש. הפלסטינים נמלטו מהמקום. על פי החשד, הפלסטינים ניסו להניח מטען סמוך לגדר המערכת במטרה לפגוע בכוחות צה"ל.

מספר שבועות לפני כן נורו כמה פצצות מרגמה נורו על ידי פלסטינים לעבר סיור של כוח צה"ל שנע על גדר המערכת באזור מחסום כיסופים שברצועת עזה. לא היו נפגעים. החיילים לא השיבו באש לעבר מקורות הירי מכיוון שנקודות השיגור של המרגמות לא זוהו.