רצח בבני ברק: אישה נמצאה מתה בביתה. נעצרו 2 חשודות

עולה מחבר העמים, בשנות ה-30 לחייה נמצאה מתה בדירתה. חבריה של האישה מצאו אותה מוטלת בשלולית דם כשגרונה משוסף. משטרת ירושלים, עצרה שתי חשודות במעורבות במעשה. בתחילת השבוע נרצחה אם לשישה ילדים על ידי בעלה בחיפה

(1:41 דקות)

עוד פרשת רצח מזעזע: גופת אישה שגרונה משוסף נמצאה הבוקר (חמישי) בדירה ברחוב ירושלים בבני ברק. משטרת ירושלים עצרה שתי חשודות, שנתפסו ברכב ברחוב חזקיהו המלך בבירה.

הנרצחת, עולה מחבר העמים, בשנות ה-30 לחייה, נמצאה כשהיא מתבוססת בשלולית דם בדירה בבני ברק על ידי חברים. האישה היתה ללא רוח חיים. צוותי מגן דוד אדום ומשטרה שהוזעקו לזירת האירוע נאלצו לקבווע את מותה לאחר שככל הנראה מתה כתוצאה מאובדן דם.

האישה נמצאה כשהיא דקורה מספר פעמים בפלג גופה העליון ובצווארה. חוקרי משטרת מחוז תל אביב מעריכים כי על פי הממצאים מדובר ברצח וכעת אוספים חוקרי המחלקה לזיהוי פלילי ממצאים מהזירה בנסיון להבין את שהתרחש בדירה. כמו כן גובים שוטרי תחנת תל אביב עדויות משכנים.

אם לשישה ילדים נרצחה על ידי בעלה בחיפה

מוקדם יותר השבוע, ביום שני, נמצאה אישה נוספת ללא רוח חיים בגינה ציבורית סמוך לרחוב החשמל בחיפה. גם במקרה זה, האישה בת 43 נמצאה לאחר שגרונה שוסף. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה. במשטרה חשדו בביצוע הרצח בבעלה של האישה.

יממה מאוחר יותר נמצא מולא ג'מרה, הבעל החשוד ברצח, ללא רוח חיים כשהוא תלוי על עמוד חשמל ברחוב ראש פינה בעיר. עוד נמסר כי כמה שעות לפני הרצח של האישה קיבלה המשטרה דיווח משירותי הרווחה כי יש סכנה ממשית לחייה, אך הם לא הצליחו למנוע את הרצח.

לבני הזוג שישה ילדים ובני המשפחה עברו לאחרונה לחיפה לאחר שהתגוררו במרכז הקליטה ברושלים. במשך שנים התלוננה האישה על אלימות מצד בעלה ובחודשים האחרונים אף החליטה לפנות למשטרה.