רמת הגולן: מדריך טיולים נפל אל מותו

המדריך, בשנות ה-60 לחייו, שליווה טיול של תלמידים בצפון הרמה, התמוטט ונפל לתוך נחל. הכוחות שהגיעו למקום החלו לבצע בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו

(1:48 דקות)

טרגדיה בצפון: מורה דרך בשנות ה-60 לחייו, שהדריך טיול של תלמידים ברמת הגולן, נהרג הבוקר (חמישי) לאחר שהתמוטט ונפל לתוך נחל. ניסיונות ההחייאה שבוצעו בו במקום האירוע לא צלחו וצוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו.

האירוע התרחש סמוך לשעה 11:00 במהלך טיול בנחל חיזורי שבצפון רמת הגולן. המדריך התמוטט מסיבה שאינה ברורה ונפל מגובה של מספר מטרים לתוך הנחל. הוא חולץ מהמים והמטיילים שהיו באזור דיווחו על האירוע למוקדי החירום.

למקום הוזנק מסוק של יחידת החילוץ 669 וכן צוותים של מגן דוד אדום. אנשי יחידת חילוץ גולן העבירו את האיש כשהוא ללא דופק וללא נשימה לצוות טיפול נמרץ של מד"א, ואלה התחילו לבצע בו מאמצי החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו עוד לפני הגעת המסוק.

בשלב זה לא ברור האם המדיך סבל מאירוע לב או מבעיה רפואית אחרת שהובילה להתמוטטות, או שמא החליק ונפל את הנחל. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

ביום שלישי בצהריים התרחש ברמת הגולן אירוע דומה. שני מטיילים נפצעו, האחד קשה והשני קל, לאחר שמעדו מצוק במהלך טיול בנחל פיק שבדרום הרמה. הפצועים פונו במסוק של מד"א ובאמבולנס לבית חולים.