מופז: אני אנצח בסיבוב הראשון עם 43.7% מהקולות

השר שאול מופז בטוח בניצחונו בפריימריז לראשות קדימה השבוע. על אף שהוא מפגר בסקרים בפער דו-ספרתי, הכריז מופז כי ינצח את ציפי לבני: "אני אנצח ביום רביעי ויש בכוונתי להקים קולאיציה בלוח זמנים המוקדם ביותר"

(3:19 דק')

השר שאול מופז הכריז אתמול בערב (ראשון) כי ינצח את ציפי לבני בפריימריז בקדימה: "אני ביום רביעי אנצח בסיבוב ראשון עם 43.7 אחוז מהקולות, ויש בכוונתי להקים קואליציה בלוח זמנים המוקדם ביותר".

פרשנות של רביב דרוקר: "הקמפיין החדש של מופז בא ואומר לאנשיו - אנחנו הולכים לנצח אז תבואו וגם שהוא יכול להרכיב ממשלה ולכן סיכוייו יותר טובים. גם מופז וגם לבני נפגשו היום סביב ישיבת הממשלה עם אלי ישי, יו"ר ש"ס, וניסו לדבר על היתכנות לקואליציה עתידית. מופז יצא מהפגישה ואמר שיש לו הבנות כבר עם ש"ס אבל דובר ש"ס מיהר להכחיש.

למופז אכן יש סיכוי יותר טוב להביא את ש"ס לקואליציה שלו. אין בזה ספק וגם בש"ס יודו בזה. אווירת הלחץ העצום שמשדר מופז פוגעת בו. לבני מצידה אמרה בשיחות סגורות בחודשים האחרונים שכבר התנהל מו"מ על ירושלים, אבל הבוקר תחת הלחץ היא הודיעה שעד עכשיו לא התנהל מו"מ בעניין של ירושלים ואפשר לראות ללא ספק סתירה בין שתי ההצהרות האלו".

פרשנות של רביב דרוקר (1:37 דק')