תאונה קטלנית בדרום: תינוק בן חצי שנה נהרג

מצבם של האב ושל שתי בנותיהם של בני הזוג מוגדר בינוני, הבן נפצע קל. צוותי מד"א פינו את הפצועים לבית החולים סורוקה. נסיבות התאונה נחקרות. מוקדם יותר נהרג נהג משאית שאיבד שליטה. נסיבות התאונה נחקרות

תאונת דרכים קטלנית אירעה אמש (חמישי) בצומת תאשור סמוך לאופקים. תינוק בן חצי שנה נהרג, אמו בת ה-33 נפצעה קשה. אבי המשפחה ושתי בנותיו נפצעו בינוני ואחיהן בן השבע נפצע קל. סך הכל נפצעו בתאונה שישה בני אדם.

מחקירה ראשונית עולה כי רכב מסוג טרנזיט עליו נסעו התנגש בעמוד הפצועים פונו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. נסיבות התאונה הקשה נחקרות.

אמש נהרג גם נהג משאית שהובילה פירות, כשאיבד שליטה על הרכב והתהפך בין המושבים עלמה ודישון שבגליל העליון. כוחות כיבוי והצלה חילצו את גופתו של ההרוג, צעיר בן 24 ממושב דלתון. נסיבות התאונה נחקרות.

אתמול כינסה עמותת "אור ירוק" מסיבת עיתונאים בהולה, והודיעה כי על פי הנתונים שבידיה חלה עלייה של 6% במספר ההרוגים בתאונות דרכים בשנת 2008 בהשוואה לאותה תקופה אשתקד.

במסיבת העיתונאים נשא דברים מנכ"ל העמותה, שמואל אבואב שאמר "29,997 איש מצאו את מותם בתאונות דרכים מאז הקמת המדינה. המספר הזה הוא בלתי נתפס. השכול הכה ב-30,000 בתי-אב בישראל ואיש אינו פוצה פה ומצפצף. 30,000 הרוגים על הכבישים והממשלה לא עוצרת".

אבואב הוסיף ואמר עוד כי "המדינה מתחמקת מיישום המלצות ועדת שיינין, מסרבת ליישם את התוכנית לאומית לבטיחות בדרכים, ומפקירה את חיי אזרחיה על הכבישים. אור ירוק מתכוונת לצאת למסע מחאה ציבורי גדול, כדי לעצור את מחדל הטיפול בתאונות הדרכים בישראל, ולחייב את הממשלה לפעול להצלת חיים".