העיתונאי צדוק יחזקאלי הוטס ארצה

שליח "ידיעות אחרונות", צדוק יחזקאלי, שנפצע קשה בעיר גורי בגאורגיה, אושפז הבוקר בבית החולים "הדסה עין כרם" שבירושלים. מצבו קשה אך יציב. פרופסור אבי ריבקינד, שטס לגאורגיה לסייע בטיפול ביחזקאלי אמר: "מקווה שהוא יהיה בסדר. אין סכנה לחייו"

(2:11 דק')

העיתונאי צדוק יחזקאלי מ"ידיעות אחרונות", שנפצע קשה בגאורגיה, נחת הבוקר (רביעי) בנמל התעופה בן גוריון. יחזקאלי הועבר לאשפוז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים "הדסה עין כרם" שבירושלים.

הפרופסור אבי ריבקינד, ראש המחלקה לכירורגיה כללית ב"הדסה", שיצא אמש לגאורגיה כדי לסייע בטיפול ביחזקאלי אמר כי "מצבו של יחזקאלי יציב אך קשה. הוא נפגע ממספר כדורים בחלקי גוף שונים: ביד, ברגל, בחזה ובבטן".

"צדוק נותח פעמיים בבית החולים בטביליסי, ומצבו, כאמור יציב. לא נשקפת סכנה לחייו, ברגע זה. אני מקווה שהוא בסדר. בארץ נצטרך להתייעץ לגבי המשך הטיפול. עוד לא ידוע האם הוא יזדקק לניתוחים נוספים".

יחזקאלי נפגע אתמול, כאשר עמד יחד עם עיתונאים נוספים שסיקרו את יום הקרבות בגורי ואת הפצצות הכוחות הרוסיים באזור. לפתע החלה התקפה במרכז העיר ואחד הפגזים נחת ליד קבוצת העיתונאים. יחזקאלי נפצע קשה. צלם של הטלוויזיה ההולנדית שהיה במקום נהרג מעוצמת הפגיעה.

כתב "ידיעות אחרונות" נחום ברנע סיפר אתמול בראיון מיוחד ל"חדשות 10" על האירועים שהובילו לפציעתו של שליח העיתון בגאורגיה, צדוק יחזקאלי, חברו ועמיתו. ברנע סיפר כי ביקר אותו בבית החולים ונוכח לראות כי מצבו טוב ואמר כי הוא נמצא בידיים טובות.