שלושה הרוגים בתאונה קשה

בסמוך למחלף בן גוריון בכביש תל אביב ירושלים אירעה תאונה קשה בה נהרגו שלושה בני אדם • אישה נוספת נפצעה באורח אנוש ופונתה לבית החולים לטיפול רפואי • מחקירה ראשונית עולה כי הרכב התנגש בעמוד בטון בעוצמה רבה • מתנב זק"א שהיה עד לתאונה סיפר: "זו אחת התאונות הקשות שראיתי בכל השנים שאני מתנדב"

(1:25 דק')

שלושה הרוגים ופצועה אנוש בתאונת דרכים קשה הבוקר (שישי) במחלף בן גוריון בכביש ירושלים תל אביב.

התאונה אירעה כאשר רכב פרטי התנגש בעמוד. ברכב היו ארבעה צעירים. שני גברים ושתי נשים. שלושה מהם נהרגו במקום ופצועה אנוש פונתה לבית החולים אסף הרופא שבצריפין.

סמוך לרבע לשש התקבלה קריאה במגן דוד אדום על רכב שנסע מכיוון תל אביב לירושלים וסמוך לנתב"ג התנגש בעוצמה בעמוד. זכי הלר, דובר מבצעי מד"א, סיפר: "ברכב ישבו ארבעה צעירים בשנות ה-20 שני גברים ושני נשים. שלושה מנוסעי הרכב נפגעו ונהרגו במקום, נוסעת רביעית שנפגעה קשה מאוד פגיעה רב מערכתית טופלה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום ופונתה לאסף הרופא תוך כדי החייאה".

רב פקד יעקב כהן, קצין מרחב השפלה שהיה הבוקר באירוע: "אנחנו מדברים על תאונה שאירעה בכביש 1 מכיוון תל אביב לירושלים, סמוך למחלף נתב"ג. רכב שנסע ובו ארבעה נוסעים איבד שליטה והתנגש בעמוד בטון בשולי הדרך. הרכב התפקע, נחצה לשניים, חצי נשאר על העמוד, וחצי הועף למרחק של עד 200 מטר".

"אני מגיע לזירות רבות, אבל זירה שכזאת לא נתקלתי הרבה זמן. זה מעצבן אותי באופן אישי כי אנחנו כמשטרה חוזדרים ומדגישים, נהיגה במהירות משפיעה באופן ישיר על חומרת התאונה, וזו התוצאה הסופית. במקרה הזה מדברים על מהירות, במקרים אחרים על נהיגה בלי חגורה או נהיגה תחת השפעת אלכוהול והציבור לצערי לא מפנים".

שמעון גרוסמן, מתנדב זק"א, שהיה עד לתאונה כאשר היה בדרכו מבני ברק לירושלים ברכבו הפרטי סיפר: "בסביבות השעה רבע לשש עקף אותי רכב בנתיב השמאלי, לפתע ראיתי את הרכב פוגע בעוצמה אדירה בעמוד בטון ששימש לכיוון שלטי התאונה."

"הרכב נמרח על העמוד, חציו הקדמי נשאר על העמוד, חציו האחורי עף לנתיב הנגדי מאות מטר קדימה. בשטח היו שרויים שלושה הרוגים ועוד פצועה אחת במצב אנוש. התחלתי לטפל בהם, אך לצערי נאלצו לקבוע את מותם של השלושה במקום. הפצועה פונתה במצב אנוש לבית החולים".

גרוסמן סיפר עוד כי הוא מתנדב בזק"א כבר מספר שנים, אך אמר כי התאונה הזאת היא מהקשות שנתקל בהן.