מתחדשים החיפושים אחרי דנה בנט

במחוז הצפוני של המשטרה הוקם צוות חקירה מיוחד שיבדוק מחדש את הראיות בפרשת היעלמותה של המצעירה דנה בנט, שנעלמה בצפון באוגוסט 2003, ומאז נעלמו עקבותיה. החיפושים המחודשים אחרי ראיות חדשות כבר החלו באזור היישוב מגדל שעל שפת הכנרת, משם התקבל האות האחרון של הטלפון הסלולרי שלה

(1:30 דק')

החיפושים אחרי דנה בנט מתחדשים: אחרי הערכת מצב שהתקיימה במחוז הצפוני ובמרחב העמקים של המשטרה, הוחלט להקים צוות חקירה מחודש, שיעסוק בחיפושים אחרי הצעירה הנעדרת דנה בנט, שנעלמה בנסיבות מסתוריות בצפון טרם מלאו לה 18.

הצוות שהוקם יבדוק מחדש את חומרי החקירה שהצטברו עד כה בפרשה וינסה לעלות על כיווני חקירה נוספים. אתמול (שני) החלו להערך באזור היישוב מגדל שעל שפת הכנרת חיפושים נרחבים, בהם משתתפים עשרות שוטרים ומתנדים בליווי של פרשים וכלבנים, במטרה להסות ולהתחקות אחרי ראיות חדשות.

בנט נעלמה בתחילת אוגוסט 2003, אחרי שעלתה על מונית בסיום עבודתה במסעדה בה החלה לעבוד רק ימים ספורים לפני כן. חברתה שעלתה עמה למונית היתה האחרונה שראתה אותה. באותו הלילה התקבל אות מהטלפון הסלולרי של דנה באזור היישוב מגדל, ושם מתרכזים כרגע החיפושים המחודשים אחריה.

בעקבות היעלמותה של דנה, פתחה המשטרה בחיפושים נרחבים אחריה. בחיפושים השתתפו שוטרים ומתנדבים רבים וצוות החקירה המדוייק שמונה לחקור את ההיעלמות שמע עשרות עדויות ואף עצר מספר בני אדם, אך עד היום נותרה פרשת ההיעלמות ללא פתרון וללא קצה חוט.

בינואר 2005 הודיע הארגון הקיצוני "חופשיי הגליל" הפועל בצפון הארץ כי הוא זה שאחראי לחטיפתה של דנה. "חטפנו את דנה בנט ואנחנו דורשים תמורת מידע לגביה שישראל תשחרר אסירים פלסטינים וששרון יתנצל בפני העם שלנו על מה שהוא עולל לנו", נכתב בכרוז שפורסם על ידי הארגון. אולם, גם כיוון החקירה הזה לא הוביל לדבר.