בכירה בארגון המורים התפטרה בשל ההסכם עם הממשלה

בכירה בהנהלת ארגון המורים, ברכה מציאל, התפטרה מתפקידה בשל מה שהגדירה "ניהול כושל של המאבק". לדבריה, תפעל להחלפתו של יו"ר הארגון, רן ארז. השביתה הסתיימה השבוע בתום דיון מרתוני שנמשך למעלה מ-20 שעות. יו"ר ועדת הביקורת של ארגון המורים אמר כי "לא השגנו כלום" וקרא לארז להתפטר

בקיעים בארגון המורים: ברכה מציאל, בכירה בהנהלת ארגון המורים העל-יסודיים, הודיעה הערב (ראשון) כי היא מתפטרת מתפקידה. מציאל, העומדת בראש המחלקה לפדגוגיה ולבגרויות, מארה כי היא קיבלה את החלטה בשל מה שהגדירה כ"ניהול כושל של המאבק". לדבריה, תפעל מעתה להחלפתו של יו"ר הארגון, רן ארז.

ביום רביעי בבוקר, לאחר דיון מרתוני שנמשך כל הלילה, הגיעו נציגי המורים והממשלה להסכם שהביא לסיום השביתה הארוכה בתולדות המדינה. על פי ההסכם בין הצדדים, יקבלו המורים מקדמה של 8.5% על חשבון הרפורמה שתיושם במערכת החינוך העל יסודית ובתמורה יעבדו עוד שעתיים פרטניות בשבוע. מנהלי בתי הספר יקבלו סמכויות רחבות יותר בנושא כח אדם. כמו כן, תגובש תוכנית להחזרת שעות הלימודים שהתלמידים הפסידו במהלך השביתה הממושכת.

זמן קצר אחרי שהוכרז על סיום השביתה, נשמעו קולות בלתי מרוצים מקרב ארגון המורים. יהודה סנדלר, יו"ר ועדת הביקורת של ארגון המורים העל-יסודיים, אמר כי "לא השגנו שום דבר" וקרא ליו"ר הארגון, רן ארז, להתפטר מתפקידו.

בראיון ל"רדיו ללא הפסקה", אמר סנדלר כי "מי שלקח על עצמו אחריות כזאת גדולה להשבית למעלה מ-40 אלף מורים ו-650 אלף תלמידים ולא הביא תוצאות צריך לקחת על עצמו אחריות ולהתפטר".