חשש כבד לחיי תושבת תל מונד שנעדרת כבר שבועיים: "סרט רע"

בתה של אופירה חיים, שיצאה מביתה ב-22 ביוני ומאז נעלמו עקבותיה, כבר מחפשת אחר מקום הקבורה של אמה. "אנו מבינות לקראת מה אנחנו הולכות, רק לא אומרות את זה בקול רם"

אופירה חיים
אופירה חיים | צילום: דוברות המשטרה

אופירה חיים, אם לשלושה תל מונד, נעדרת כבר שבועיים. ב-22 ביוני היא לא הופיעה לכינוס חברתי שבו הייתה אמורה לנכוח, ומאז נעלמו עקבותיה. בתה, מור חיים, סיפרה היום (ראשון) בריאיון לחדשות עשר על החששות הכבדים אותם היא ומשפחתה חווים מאז היעלמותה של אופירה.

לדברי מור, שמשתתפת בחיפושים באזור, "אם מישהו עשה לה משהו רע, אז הוא יקבור אותה פה". היא הבהירה: "אנחנו מבינות לקראת מה אנחנו הולכות, רק לא אומרות את זה בקול רם".

"לא מתאים לה להיעלם כך, לא מתאים לה ללכת להתבודד ממקום נפשי או רוחני", הוסיפה מור, "הכיוון שאני חושבת הוא שמישהו לקח אותה בניגוד לרצונה". מור מספרת שהעבירה למשטרה רשימה של חשודים אפשריים, אך אין אדם מסוים בו היא חושדת. "היא בנאדם נורמטיבי, אין לה אויבים, אנחנו לא לא בהארלם".

>> לכתבות נוספות בחדשות עשר:

הרשויות בתאילנד: חולצו מחצית מהילדים שנלכדו במערה

"תכנן פיגוע נגד חיילים": 8 שנות מאסר לבכיר בתנועה האסלאמית

היסטוריה באפריקה: ראש ממשלת אתיופיה ומנהיג אריתריאה נפגשו

מור חיים, בתה של אופירה חיים, תושבת תל מונד שנעלמו עקבותיה
מור חיים, בתה של אופירה חיים, תושבת תל מונד שנעלמו עקבותיה | צילום: חדשות עשר

"החששות שמלווים אותנו הן כבדים מאוד, ככל שהזמן עובר המצב נהיה בעייתי יותר", הוסיפה מור. עם זאת, היא גם הביעה תקווה כי מדובר בהיעלמות תמימה: "אנחנו מאוד מקוות שהיא תחזור הביתה ושמדובר בהרפתקה מוזרה. לא נשפוט אותה, נחבק אותה". לבסוף, מור מתארת את מה שעובר בימים אלו עליה ועל משפחתה כ"סרט רע".

אתמול מסרה המשטרה כי חלה התפתחות משמעותית בחקירת היעלמותה של אופירה חיים, והתברר כי קיים חשש כבד לחייה. עם זאת, עדיין אין מידע משמעותי לגבי מקום הימצאותה, והמשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחריה.

הנעדרת אופירה חיים
הנעדרת אופירה חיים | צילום: חדשות עשר