השוטר נהרג בתאונת דרכים - בווטסאפ קראו לנצל זאת להתחמקות מדוחות

רס"מ יוסף חלבי נהרג בהתנגשות בין מספר כלי רכב פרטיים ואופנוע משטרתי. בקבוצות ווטסאפ שונות קראו משתתפים לפנות לבית המשפט ולבקש את ביטול דוחות התנועה שחילק, בשל העובדה שלא ניתן יהיה לקבל את עדותו בשלב ההוכחות

רס"מ יוסף חלבי, שנהרג בתאונת דרכים בירושלים
רס"מ יוסף חלבי, שנהרג בתאונת דרכים בירושלים | צילום: באדיבות המשפחה

טעם רע: ביממה האחרונה הופצה הודעה בקבוצות ווטסאפ שונות שקוראת לאזרחים לפעול לביטול דוחות תנועה שקיבלו מרס"מ יוסף חלבי, שנהרג בתאונת דרכים בירושלים.

"אם ייצא מזה טוב למישהו שזה יהיה לעילוי נשמה.  שוטר בשם יוסף חלבי נהרג אתמול בתאונה מצערת, אם יש מי מביניכם שקיבלו דוח תנועה בחודש האחרון מומלץ לפנות לבית המשפט כי במקרה שזה יגיע למצב של הוכחות הרי שלא יהיה אפשר להביא את השוטר", נכתב בהודעה שהופצה בקבוצות ווטסאפ שונות.

לכתבות נוספות בחדשות 10 >>

2,000 איש יבחרו מנהיג: הקונגרס הקומוניסטי נפתח בסין
מנהיג ניאו-נאצי בריטי חשף: אני הומו יהודי
דיווח - טראמפ לאלמנת חייל שנהרג: "הוא ידע לאן הוא מצטרף"

הודעה שמועברת בקבוצות וואטסאפ שמעודדת אנשים שקיבלו דו
הודעה שמועברת בקבוצות וואטסאפ שמעודדת אנשים שקיבלו דו"ח מהשוטר יוסף חלבי לערער על הדו"ח | צילום: צילום מסך

אחד מהאנשים שהפיץ את ההודעה אמר לחדשות 10 כי הוא לא יזם אותה אלא נתקל בה בקבוצה שבה הוא חבר. "התנצלתי אחרי ששמתי את זה בקבוצה. ברגע שקלטתי את הטעות התנצלתי. אני גם מתנדב במשטרה", אמר.

רס"מ חלבי, שוטר משטרת ישראל, נהרג ביום שני בתאונת דרכים בין מספר כלי רכב פרטיים ואופנוע משטרתי, שאירעה ברחוב בצלאל בזק בירושלים. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של חלבי, ובנוסף העניקו טיפול רפואי לעוד כשני בני אדם שנפצעו קשה - גבר כבן 30 עם חבלת ראש וגבר כבן 20 עם פציעה בבטן. חלבי, בן 28 במותו, התגייס למשטרה בשנת 2010 והותיר אחריו הורים ושלושה אחים ואחיות.