תיעוד: השף רפי כהן מאיים על עובדי הבנק - "שרמוטה בת שרמוטה"

משפטו של השף בחשד לאיומים על מנהלת סניף בנק יחל אחרי החגים. לחדשות 10 הגיע התיעוד שמאחורי כתב האישום – שיחות איומים על עובדים בבנק ואלימות בתוך הסניף

תיעוד: רפי כהן משתולל בסניף בנק לאומי
תיעוד: רפי כהן משתולל בסניף בנק לאומי | צילום: חדשות 10

משליך פח אשפה, מעיף מחשב, מאיים ומקלל, כך תועד השף רפי כהן בסניף בנק "לאומי" שבתל אביב.

וכך הוא נשמע בשיחת טלפון עם עובדת בכירה בסניף הבנק: "את כרגע גונבת לי כסף, נכנסתן לחשבון שלי. אני רוצה לחסל אתכן. אני חלמתי שאלוהים לוקח אותך... היא שרמוטה ואת שרמוטה בת שרמוטה ואמא שלך זונה בת זונה ואמא שלך תיקבר עוד השנה יא שרמוטה בת אלף שרמוטות".

לכתבות נוספות בחדשות 10 >>
טיל פטריוט שוגר לעבר כלי טיס של חיזבאללה בצפון
במהלך ראש השנה: סגר כללי על יהודה ושומרון, המעברים בעזה ייסגרו
גואטה לאחר התפטרותו מהכנסת: "משפחה היא ערך עליון"

כתב האישום שהוגש לפני עשרה ימים מגולל מסכת של איומים מצדו של השף הידוע כלפי עובדי בנק "לאומי" לאחר שסירבו לתת לו אשראי נוסף. בשיחה נוספת נשמע כהן מאיים: "וואלה, אתם תשלמו על זה. אם אני הולך לכספומט וזה לא מוציא כסף - אני לא רוצה להגיד לך מה אני אעשה. אתה תתחרט על זה".

תיעוד: רפי כהן משתולל בסניף בנק לאומי
תיעוד: רפי כהן משתולל בסניף בנק לאומי | צילום: חדשות 10

באחת ההודעות כתב כהן לעובדת הבנק: "אני לא אעזוב אותך עד המוות ואני אתעלל בך אישית. אלוהים ייתן לך מחלה קשה עוד השנה.. חכי תראי. הקללות שלי תמיד עובדות".

עו"ד שלמה גיגי, שמייצג את כהן, טוען כי מדובר באיומי סרק. "זה בעידנא דריתחא. אין כוונה, אין יסוד נפשי של המילים האלו, אין שום דבר".

בחודש הבא יחל משפטו של כהן שנעצר ע"י המשטרה לאחר שנמלט מישראל. מעצרו התאפשר לאחר שהתקבל מידע מקדים לפיו ישוב לארץ, על פי פרטי כרטיסי טיסה שהזמין מראש. נגד כהן מתנהלים שני תיקים - אותו תיק הנוגע לעימות בינו לבין מנהלת הבנק שלו, וכן תיק אחר בנוגע לתקיפת עובדים.