התאונה של שלומית מלכה: ברוטשילד הפיקו לקחים – הממטרות כובו וניידת הוצבה במקום

לאחר שהחליקה ונפצעה קשה, הדוגמנית התאוששה במהירות וכעת מצבה מוגדר קל. היא החלה לתקשר עם חבריה וצפויה להשתחרר לביתה כבר מחר. השקיית הדשא במקום תתבצע בשעות מוקדמות יותר ושוטרים מוודאים כי רוכבי האופניים חובשים קסדות

שלומית מלכה נפצעה קשה לאחר שהחליקה ונפלה מקורקינט חשמלי בת"א
שלומית מלכה נפצעה קשה לאחר שהחליקה ונפלה מקורקינט חשמלי בת"א | צילום: בועז עופרי/אינסטגרם

רופאי בית החולים איכילוב בתל אביב קבעו היום (שני) כי פציעתה של שלומית מלכה אינה חמורה והיא צפויה להשתחרר לביתה כבר מחר. אתמול החליקה מלכה בעת שרכבה בשדרות רוטשילד בעיר ונפצעה קשה אולם כאמור היא מתאוששת במהירות.

פציעתה של מלכה נגרמה ככל הנראה מאחר והמדרכה במקום הייתה רטובה מהשקיית הדשא ברחוב, ועקב פירות עצי הפיקוס שנשרו והפכו את השטח לשמנוני. זה לא היה המקרה הראשון של החלקת רוכב בשדרה, ותושבי העיר כבר התריעו בעבר בפני העירייה על הסכנה, אולם לא ננקטה פעולה בנידון.

כתבות נוספות בחדשות 10 >>

טרגדיה בסיירה לאון: מעל 300 אנשים נהרגו במפולת בוץ

הפגין במחאת הנכים ונעצר: "כבלו אותי ודרכו לי על הראש"

פרשת הלבנת ההון: המשטרה: "שטיינמץ שיבש החקירה"

היום מדרכות השדרה היו יבשות לאחר שההשקייה התבצעה בשעות הבוקר המוקדמות, וכן ניצבה באזור ניידת משטרה שווידאה כי רוכבי האופניים חובשים קסדות בעת הרכיבה, וחוצים את הרחוב כחוק. עוד נמסר מהעירייה כי בכוונתה למצוא פתרונות נוספים למניעת החלקות רוכבים בשביל האופניים.

בנוסף, משתפר מצבה של לוסי דובינצ'ק שנפצעה קשה מנפילה מגובה בביתה ביפו, ומאושפזת גם ההיא בבית החולים איכילוב. היא צפויה להשתחרר לביתה בעוד כחודש.

שלומית מלכה נפצעה קשה לאחר שהחליקה ונפלה מקורקינט חשמלי בת
שלומית מלכה נפצעה קשה לאחר שהחליקה ונפלה מקורקינט חשמלי בת"א | צילום: קלאודיה לוין/אינסטגרם