"סרט טוב גבירותי ורבותי": לוסי דובינצ'יק שוחררה מטיפול נמרץ

שישה ימים לאחר שנפלה ממרפסת ביתה בקומה הרביעית, השחקנית שהייתה במצב קשה הועברה לשיקום במחלקה האורתופדית באיכילוב. בפוסט שכתבה בפייסבוק ביקשה להודות לרופאים ולמטפלים: "השיקום בעיצומו בזכות הצוות המדהים של איכילוב, תודה על הפרחים, המתנות ובעיקר האהבה"

לוסי דובינצ'ק | צילום: צילום מסך-

השחקנית לוסי דוסינצ'יק, שוחררה אתמול (שני) ממחלקת טיפול נמרץ בבית החולים איכילוב, שישה ימים לאחר שאושפזה במחלקה במצב קשה.

היא נפלה ממרפסת ביתה שביפו, מגובה של ארבע קומות, וסובלת משברים בפלג גופה התחתון. היא אושפזה להמשך שיקום במחלקה האורתופדית באיכילוב. בפוסט שכתבה בחשבון הפייסבוק שלה הלילה היא שיתפה כתבה שכותרתה "סרט רע", אבל כתבה מעליו: "סרט טוב גבירותיי ורבותיי".

>> לכתבות נוספות בחדשות 10:

"מחיר למשתכן": מה מנסה כחלון להשיג בעיתוי בו הודיע על ההגרלות החדשות?

11 אלף ש"ח עבור חמגשיות: החשבוניות שהובילו לחקירה הנוספת של שרה נתניהו

"לחיות לנצח": האם נוכל להתקיים דיגיטלית לאחר מותנו?

בהמשך הודתה לאלוהים ולאנשי הצוות הרפואי: "נסתרות דרכי האל. השיקום בעיצומו בזכות הצוות המדהים של איכילוב". בנוסף הודתה "על הפרחים, האהבה, המתנות ובעיקר האהבה והתפילות שהרעפתם עלי", וחתמה באנגלית: " Love u all".

הבוקר נודע על השחרור הצפוי מהמחלקה, בהודעה שבה מסרה השחקנית תודות על התמיכה: "אני מודה לכולם על האהבה והתמיכה שאני מקבלת", מסרה, " זה מרגש ומשמח אותי בימים קשים אלו ונותן לי כוחות להמשך החלמה ושיקום". היא לא התייחסה לנסיבות שבהן נפלה וביקשה לכבד את פרטיותה ולא להגיע לבית החולים.