"רוצח, ציוני בזוי": הסתה ברשת נגד המאבטח הישראלי שהותקף בירדן

פוסטים ברשתות הערביות תוקפים את המאבטח הישראלי, ואליהם מצורפות תמונות שבהן לטענת הגולשים מצולמים הוא וחברתו. עוד התפרסמה קריטורה באתר "ערבי 21" ובה הוא נראה מחובק עם ראש הממשלה ומכונה "רוצח הירדנים"

פוסט בפייסבוק של משתמש ירדני, בו נטען כי זו תמונתו של המאבטח הישראלי שירה למוות בשני ירדנים
פוסט בפייסבוק של משתמש ירדני, בו נטען כי זו תמונתו של המאבטח הישראלי שירה למוות בשני ירדנים | צילום: פייסבוק

קריאות "רוצח" ו"ציוני בזוי" התפרסמו היום (רביעי) ברחבי הרשתות הערביות כנגד המאבטח הישראלי שנדקר וירה בתגובה בסמוך לשגרירות ירדן.

באחד הפוסטים שעלו נטען על ידי הגולשים כי בתמונה המצורפת מצולמים המאבטח עם חברתו והכיתוב גורס: "רוצח אחינו הירדנים, הציוני הבזוי, שותה יין עם חברתו בזמן שדמעות משפחת השהידים טרם יבשו".

כתבות נוספות בנושא >>

הירדנים קיבלו את גרסת המאבטח בשגרירות: הדוקר תקף ראשון

ניצול הקשרים עם מקורבי המלך וישיבת הקבינט הגורלית: כך נפתר המשבר בירדן

אביו של המאבטח ששב מירדן: "שמחים מאוד שהוא חזר"

במקביל, קריקטורה שמתפרסמת באתר "ערבי 21" מאויר המאבטח מחובק עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והכיתוב שמופיע הוא: "קבלת הפנים של נתניהו לרוצח הירדנים".

[brightcove_iframe video_id='ch10archive_newsharhabit26717_1800' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_mqilw26l' duration='78'']

המאבטח, שהיה נצור בשגרירות לאחר תקיפתו שכן הירדנים לא הסכימו לשחררו לארץ ללא חקירתו, חצה שלשום את מעבר אלנבי. זאת, לאחר שנחקר בידי הרשויות הירדניים בבניין השגרירות, ובתום מאמצים דיפלומטיים.

אתמול נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם המאבטח ועם שגרירת ישראל בירדן. "אני שמח לראות אתכם, שמח שהדברים נגמרו כפי שהם נגמרו", אמר נתניהו לשניים. "אתם פעלתם היטב, בקור רוח וגם הייתה לנו מחויבות להוציא אתכם, זאת לא הייתה שאלה בכלל, רק שאלה של זמן, ואני שמח שזה מעט זמן". ראש הממשלה הוסיף ואמר כי הם מייצגים את מדינה ישראל ושזו "לא שוכחת את זה לרגע אחד".

"טוב להיות בבית, הכל מצוין", אמרה שלאין לנתניהו. המאבטח אמר כי עם חזרתו ארצה, "ירדה לו אבן מהלב". "אני מודה מקרב לב, אני שמח להיות פה", הוסיף. "הרגשנו שעומדים מאחורינו ועושים את כל המאמצים, הרגשנו את זה".

"קבלת הפנים של נתניהו לרוצח הירדנים" - הקריקטורה שהופצה ברשתות הפלסטיניות בה נתניהו מחבק את המאבטח | צילום: ערבי 21