חייל איבד את הכרתו ומת בפארק המים "ימית 2000"

סמל מיכאל פסח בן ה-20 מחיל האוויר התמוטט במהלך יום כיף בפארק המים שבחולון. צוותים של איחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות, והוא פונה לבית החולים וולפסון בעיר, שם נקבע מותו. מצ"ח פתחה בחקירה

פארק מים ומגלשות
פארק מים ומגלשות | צילום: יח"צ

אסון בפארק המים: סמל מיכאל פסח, חייל בן 20 ממגדל העמק המשרת בבסיס רמון של חיל האוויר, התמוטט אחר הצהריים (ראשון) ומת, במהלך פעילות יחידתית בפארק "ימית 2000" שבחולון.

מבדיקה ראשונית עלה כי החייל עלה למגלשה, ולאחר שירד ממנה התלונן על כאבים בחזהו. הוא פונה משם באופן עצמאי למרפאה המקומית בפארק, שם התמוטט.

לכתבות נוספות בחדשות 10:

זמן קצר לפני הבחירות המקדימות: זוהתה פריצה לאתר מפלגת העבודה

ראש ממשלת עיראק הגיע למוסול והכריז: "סיימנו את כיבושה מידי דאע"ש"

"הרשימה השחורה": 160 רבנים מחו"ל שהרבנות הראשית לא מכירה בסמכותם

למקום הגיעו צוותים של רפואת החירום מארגון "איחוד ההצלה" שבחולון, שהעניקו לו פעולות החייאה מתקדמות, תוך שימוש במכות חשמל.

הוא פונה משם לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה כשמצבו מוגדר אנוש, ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה הצבאית החוקרת פתחה בחקירת נסיבות המקרה. הלווייתו תיערך מחר בשעה  17:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בעירו.

מוישי סגל, של איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי למקום סייעתי בפעולות ההחייאה על הצעיר שהיה ללא דופק וללא נשימה במצב אנוש. לאחר פעולות ההחייאה תוך מתן שוקים חשמליים הוא פונה לבית החולים שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו".