פרשת המורה הפדופיל - אם התלמידה שהתלוננה בעבר: "הזהרתי מפניו"

אם התלמידה שהותקפה מינית על ידי המורה לפני שנתיים בראשון לציון סיפרה לחדשות 10: "המנהלת אמרה לי שהיא עודכנה ושהמורה כבר לא עובד בבית הספר" • בעקבות החשיפה: המנהלת מראשל"צ צפויה להיחקר במשטרה

המורה החשוד בפדופיליה בבית ספר בת"א
המורה החשוד בפדופיליה בבית ספר בת"א | צילום: חדשות 10

פרשת המורה הפדופיל שהועסק בבית הספר. בראיון לחדשות 10 אמרה היום (רביעי) אימה של הילדה שהותקפה מינית על ידי המורה לפני שנתיים, תקיפה שבה הוא הורשע, כי התריעה מפניו בשיחה עם מנהלת בית הספר בראשון לציון.

"סברתי כל התקופה שיש אפשרות שאם זה קרה פה, אז זה קרה במקומות נוספים", אומרת ד' מראשון לציון, "לאחר מה שקרה לבתי נפגשתי עם מנהלת בית הספר והיא אישרה שהיא כבר עודכנה במקרה ושהמורה כבר לא עובד בבית הספר".

כתבות נוספות בנושא >>

הוארך מעצרו של המורה החשוד בפדופיליה: "לא מדובר בנגיעות תמימות"
החשד נגד המורה הפדופיל: הניח תלמידות על ברכיו - ונגע במקומות מוצנעים

עבירת התנועה של ח"כ חזן: המדינה מערערת על קולת העונש

בעקבות חשיפת חדשות 10 המשטרה תחקור את טענות האם מראשון לציון לפיהן עידכנה את מנהלת בית הספר בעיר על כך שביתה הותקפה מינית ולכאורה המידע לא עבר לבית הספר החדש בו הועסק המורה בת"א. שתי המנהלות צפויות להגיע לחקירה.

המורה החשוד במעשים מגונים בבית ספר בתל אביב
המורה החשוד במעשים מגונים בבית ספר בתל אביב | צילום: ללא קרדיט

במשטרת מרחב ירקון אף בודקים טענות של מורים והורים על כך שמנהלת בית הספר היסודי בת"א עודכנה בעבר שאותו מורה פדופיל נוהג להושיב תלמידים על הברכיים במהלך השיעורים. המורים הפצירו בה לפעול בעניין, אולם המידע הזה, לטענת המורים, הגיע למנהלת, אבל לא עבר לרשויות.

יותר משש ילדות כבר נחקרו על ידי חוקרי ילדים ועוד שש צפויות להחקר במהלך היממה הקרובה. "הוא הושיב אותי על הברכיים בזמן שיעור, חיבק, נישק והכניס את היד בכל מיני אזורים", סיפרה אחת הילדות בחקירתה, "הוא היה מתקשר להורים שלי ואומר שאני תלמידה טובה. ההורים אהבו אותו".

מוקדם יותר האריך בית משפט השלום בתל אביב בשבעה ימים את מעצרו של המורה החשוד, שהורשע כבר בעבר בביצוע עבירות מין בתלמידות להן העביר שיעורים פרטיים, ולמרות זאת הועסק בבית הספר בת"א. "אני סבורה כי יש אינטרס ציבורי רב בפרסום שמו של החשוד, שכן מדובר בעבירות, כך על פי החשד, שבוצעו כלפי קטינות וקיים חשש שפגע בקטינות נוספות ופרסום שמו עשוי להביא לגילוי מתלוננות נוספות", כתבה השופטת בהארכת הדין. בסוף היא הסכימה לא לפרסם את שמו, תמונתו ופרטיו עד מחר בשעה 12:00.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "המשרד עורך בדיקה מול כל הגורמים הרלוונטיים, בכלל זה מול משטרת ישראל, כדי לקבל את התמונה המלאה".

מנהלת בית הספר בראשון לציון הכחישה בתחילה כי אותו מורה לימד בבית ספר, אבל אמרה לאחר מכן: "מעולם לא אמרתי שהוא לא לימד אצלי. כעת הוא לא מלמד אצלי. מעבר לכך אסור לי לדבר".