"אנחנו ממשיכים את הדרך שלה": בדמותה של יובל אלימלך

בגיל 17.5, יובל אלימלך, בתו של קפטן הפועל באר שבע בכדורגל לשעבר, נפלה אל מותה מביתם שבקומה ה-15. הנסיבות נשארו בגדר תעלומה, אבל המשפחה בחרה להמשיך בדרכה – והאם אורלי והבת הבכורה שובל הקימו סטודיו למחול ועיצוב בדמותה של הילדה שלא הפסיקה לתת ולחייך

סתיו אלימלך יחד עם יובל אלימלך ובני המשפחה
סתיו אלימלך יחד עם יובל אלימלך ובני המשפחה | צילום: באדיבות המשפחה

בערב פסח של שנה שעברה, פקד אסון את משפחתו של סתיו אלימלך, לשעבר קפטן הפועל באר שבע בכדורגל, כשבתו יובל בת ה-17.5 נפלה אל מותם מביתם שבקומה ה-15. שנה אחרי, המשפחה החליטה להנציח את זכרה.

דווקא ברגע הקשה ביותר שלהם, החליטו בני המשפחה שהם לא מתרסקים, אלא להיפך - יובל והנתינה האין סופית שלה הניעה אותם. הם קמו על הרגליים והמשיכו בדמותה, והקימו סטודיו למחול ועיצוב בדמותה של הילדה שבחייה הקצרים לא הפסיקה לתת ולחייך.

> כתבות נוספות חדשות 10:

דיווח - קטאר לחמאס: "מבקשים מבכירי הארגון לעזוב את המדינה"

ברק על הגרעין האיראני: "נוצרה אחדות אינטרסים עם המדינות המוסלמיות המתונות"

פה אחד: מועצת הביטחון של האו"ם אישרה הרחבת הסנקציות על קוריאה הצפונית

סתיו אלימלך יחד עם יובל אלימלך ובני המשפחה
סתיו אלימלך יחד עם יובל אלימלך ובני המשפחה | צילום: באדיבות המשפחה

14 חודשים אחרי האסון, סתיו ומשפחתו סיפרו על הקשיים בהתמודדות עם מותה של הבת. "כשאתה מאבד את הילדה שלך, בת 17.5, אתה כל יום נשבר, מתפרק ובונה את עצמך מחדש", סיפר סתיו. "כל לילה אתה מתרסק, אומרים הזמן עושה את שלו אבל זה בולשיט, לא קיים".

אחת מחברותיה של אורלי סיפרה למשפחה כי יובל באה אליה בחלום ותיארה לי כיצד הסטודיו צריך להיראות, וכך בדיוק הם בנו אותו. שובל, הבת הבכורה, הפכה לחלק מרכזי בהקמת הסטודיו, ויחד עם אמה היא מדריכה בני נוער ומעניקה להם מהעוצמות שלה, בדיוק כפי שיובל הייתה עושה. "בחלום היה תיאור של הסטודיו, איך הוא נראה, מה היה- איך הייתה פתיחה ועשינו בדיוק כמו שהיא ביקשה- הכל לבן. הכנסנו גם ריקודים״, מספרת אורלי: ״כל מי שנכנס לפה, יש אווירה של רוגע של שקט, של יובל. האופי של המקום זה בדמות שלה".

הסטודיו למחול ועיצוב Soy לזכרה של יובל אלימלך ז
הסטודיו למחול ועיצוב Soy לזכרה של יובל אלימלך ז"ל | צילום: ללא קרדיט

"ליובל היה משפט - שום דבר לא קורה סתם ואני רואה את עצמנו, שכנראה זאת הסיבה. להמשיך את יובל, את הטוב שבא. זה השורה התחתונה של יובל- היא גרמה לנערות מסביבה להאמין ביכולות שלהם ואנחנו ממשיכים את הדרך שלה".