איך הוביל סכסוך שכנים לרצח וביתור גופה בירושלים?

סמי מרציאנו נרצח על ידי שני שכניו, בני הזוג אנדריי וקלייר. השניים ניסו להטמין את גופתו, אך זוהו על ידי נערים שהיו במקום. צוות "שישי" עקב אחרי סיפור הרצח המזעזע שלב אחר שלב, בניסיון להבין מה גורם לסכסוך לכאורה שגרתי, להסתיים בדרך טראגית כל כך

מקום הימצאות גופתו של תושב ירושלים בן 59 שנרצח על ידי שכניו ותמונתו של הנרצח סמי מרציאנו
מקום הימצאות גופתו של תושב ירושלים בן 59 שנרצח על ידי שכניו ותמונתו של הנרצח סמי מרציאנו | צילום: חדשות 10

כבר 15 שנים שנמשך סכסוך השכנים המכוער בשכונת ארמון הנציב בירושלים. הסכסוך הזה הסתיים השבוע ברצח מחריד. בני הזוג אנדריי וקלייר התעמתו עם שכנם סמי מרציאנו - שנגמר בהחלטה לרצוח את השכן, ולבתר את גופתו.

כדי להסתיר את מעשיהם החליטו השניים להסתיר את השקיות במשתלה מאחורי הבניין שבו התגוררו, אלא שלרוע מזלם נערים הבחינו במעשה, ודיווח למשטרה. "היה להם ויכוח על השטח המשותף שיש להם", סיפר אחד השכנים.

מקום הימצאות גופתו של תושב ירושלים בן 59 שנרצח על ידי שכניו
מקום הימצאות גופתו של תושב ירושלים בן 59 שנרצח על ידי שכניו | צילום: חדשות 10

אחד הנערים שראה את המחזה, והפך לגיבור בעל כורחו, הוא אופק אמסלם שגר בשכנות. "ירדנו במדרגות ופתאום קלטנו אותם ליד השיח", סיפר, "דווקא כשהם עמדו שם האישה ניסתה להסתיר את זה, והבעל ליפף שקית שחורה על היד. בדיוק איך שהתקדמנו היא עצרה הכל".

המשטרה הגיעה, סרקה, וחזרה כלעומת שבאה. אולם לאחר יממה המשטרה קיבלה שיחת טלפון נוספת. חבר של סמי מודיע כי הוא נעדר. במשטרה מחברים את שני הדיווחים, ובני הזוג נעצרו והודו במעשה, ואף שחזרו אותו.