בדקה ה-89: גול של אוגו נתן אליפות להפועל באר שבע

דרמה אדירה הסתיימה באליפות שנייה ברציפות לקבוצה של ברק בכר לאחר שגברה 1:2 על מכבי תל אביב. וידאר קיארטנסון העלה את הצהובים ל-0:1 בדקה ה-24, מליקסון השווה בדקה ה-57 וג'ון אוגו גרם לפרץ של שמחה אצל הקהל שהגיע מבירת הנגב

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, לאחר זכיית הקבוצה באליפות שנייה ברציפות
מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, לאחר זכיית הקבוצה באליפות שנייה ברציפות | צילום: אלן שיבר

אוהדי הפועל באר שבע חוגגים

בסיומה של דרמה אדירה, הפועל באר שבע זכתה היום (שבת) באליפות שנייה ברציפות לאחר שגברה 1:2 על מכבי תל אביב.

בעונת 2013/14 זכו הצהובים באליפות במגרש של הפועל באר שבע, וסרמיל. הפעם, היו אלה הבאר שבעים שסגרו מעגל עם ניצחון מתוק בבית של מכבי תל אביב, שהשנה מארחת במגרש בנתניה, וסידר לחבורה של ברק בכר אליפות.

פתיחת המשחק הייתה שייכת דווקא למכבי תל אביב, שעלתה ליתרון בדקה ה-24. יוסי בניון בישל עם העקב לוידאר קיארטנסון, שהכניע את גיא חיימוב וקבע את תוצאת המחצית. כ-12 דקות מפתיחת המחצית השנייה הכניס ברק בכר למשחק את מיכאל אוחנה במקומו של אובידיו הובאן והמשחק של הקבוצה מבירת הנגב התעורר.

שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה מול שחקן הפועל באר שבע שיר צדק
שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה מול שחקן הפועל באר שבע שיר צדק | צילום: אלן שיבר

בדקה ה-57 המחליף החליף מסירה כפולה עם מאור מליקסון. האחרון הכניע מתוך הרחבה את פדרג ראיקוביץ' ורץ לחגוג כמו ליאו מסי עם חולצה באוויר. 13 דקות לסיום ניסה אוחנה להשלים מהפך. מהראן ראדי שחרר מסירה חכמה ואוחנה ניסה להקפיץ את הכדור מעל ראיקוביץ', אבל השוער היה במקום.

שבע דקות לסיום הצהובים כמעט עלו ליתרון לאחר ששגיב יחזקאל המחליף בעט לקורה של חיימוב. שתי הקבוצות היו קרובות לחלוקת נקודות, אבל אז הגיע ג'ון אוגו עם אחד הרגעים הדרמטים שנרשמו בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות. אליניב ברדה קיבל כדור מול ראיקוביץ', אבל השוער הדף את הכדור. אוגו הגיע ראשון לכדור החוזר, הכניע את השוער של המארחת ושלח את אנשי המועדון ואוהדיו לחגוג אל תוך הלילה.

בתוך כך, שמונה אוהדי הפועל באר שבע שביקשו להיכנס לפני המשחק לשער הכניסה ליציע אוהדי מכבי ת"א נתפסו על ידי כוחות המשטרה שהיו במקום והורחקו.