נוסעים בטיסת UP: חרדי דרש לכבות את המסכים – ועיכב טיסה במשך שעה | צפו בתיעוד מהמטוס

לפי נוסעי הטיסה מקייב לתל אביב, המטוס עוכב במשך שעה בשל רצונו של אחד הנוסעים לסגור את מסכי הטלוויזיה. "מי שרוצה סרט יש לו אייפון", נשמע האיש אומר בסרטון שצולם במטוס. בסופו של דבר הסכים החרדי לשבת, ועל פי עדויות מהטיסה הוא כיסה את עיני ילדיו בכיסוי עיניים

נוסע חרדי התפרע בטיסת אל על וביקש שהמטוס לא ימריא עד שיסגרו בו את המסכים
נוסע חרדי התפרע בטיסת אל על וביקש שהמטוס לא ימריא עד שיסגרו בו את המסכים | צילום: עמית הורסקי

מטוס של חברת UP שיצא מקייב שבאוקראינה לתל אביב עוכב בשעה לאחר שאדם חרדי דרש לקפל את מסכי הטלוויזיה - כך טוענים נוסעים שהיו על המטוס.

בסרטון שצולם על ידי העיתונאי עמית הורסקי, נשמע החרדי אומר: "מי שרוצה סרט יש לו אייפון". כמו כן נשמעת אחת הדיילות אומרת לחרדי: "אתה צריך לשבת להמראה ולנחיתה, הקברניט מחכה". דייל נוסף נראה אומר לאחד הנוסעים: "אנשים כבר שברו את הטלוויזיה. כשאומרים לשבת עם חגורה צריך לשבת בלי ויכוחים כי אנחנו אומרים מה קורה במטוס הזה".

 

>> עוד כתבות בחדשות 10:

השר כץ: "מנהל רשות החברות הציע שוחד כדי לחסל אותי פוליטית"

סמוטריץ' על הטענות כי ביתו נבנה בניגוד לחוק: "לא אמרתי שאין אמת בפרסום"

צוללן ספרדי נתקע במערה בעומק 40 מטרים - ושרד 60 שעות בזכות בועת אוויר קטנה

מטוס של חברת אל על בנמל התעופה בן גוריון
מטוס של חברת אל על בנמל התעופה בן גוריון | צילום: רויטרס

"כל ניסיונות השכנוע של הצוות ושל הנוסעים לא עזרו", כתב הורסקי בפוסט שפרסם בפייסבוק. "המטוס, שכבר היה מוכן על מסלול ההמראה, חזר לשרוול, הדלת נפתחה, אחד מאנשי הביטחון של אל על עלה, ואחרי תחנונים רבים הסכים הצדיק לשבת".

"אדגיש שעשרות החרדים שהיו על הטיסה גערו בסורר, הסבירו לו שמה שהוא עושה זה חילול השם ולקיחת זמן יקר מ-200 אנשים שנאלצים להתעכב בגללו, והתפתח ביניהם דין ודברים שלעיתים עלה לווליום גבוה. העיקר שהצדיק השתטח באומן", הוסיף הורסקי בפוסט. "אמרתי לחרדי (שלבסוף מצא פתרון בכך שכיסה את עיני ילדיו בכיסוי עיניים) שאם הוא רוצה להחליט איך הטיסה תתנהל, מה יראו ומה לא, הוא יכול לטוס במטוס פרטי כמו כריסטיאנו רונאלדו".

 

תגובת חברת אל על: "לקראת המראת טיסת up מקייב ly2654 סרב הנוסע להישמע להוראות הבטיחות ונמנע מלשבת ולהיחגר. לאחר שיחה עם אנשי צוות המטוס ולאחר שהובהר לו כי לא יוכל להמריא אם לא יישמע להוראות הנוסע התיישב במקומו והטיסה יצאה לדרכה. לבקשתו קיבלו הוא ובני משפחתו כיסויי עיניים".