יראי שמיים: כך חסידי ברסלב מתפרעים ומשתוללים בזמן טיסה בדרכם לאומן

תיעוד נוסף שהגיע לידי חדשות 10 מציג כיצד חסידי ברסלב רבים מתפרעים בנתב"ג ומפריעים לנוסעים הרבים שעושים את דרכם לחופשה. בתיעוד ניתן לראות נוסע ישראלי מתפרע וצועק במהלך טיסה, וחסיד אחר מדבר על הזונות באומן: "בא לך לפרוק את אמ-אמא שלהן"

נוסע ישראלים שעושים את דרכם לאומן שבאוקראינה מתפרעים בטרמינל 1 בנמל התעופה בן גוריון
נוסע ישראלים שעושים את דרכם לאומן שבאוקראינה מתפרעים בטרמינל 1 בנמל התעופה בן גוריון | צילום: חדשות 10

יממה לאחר שנחשפו בחדשות 10 קטעים המתעדים חסידים הטסים לאומן המחפשים זונות וסמים, נחשפים הערב (שישי) קטעים חדשים המציגים כיצד חסידים רבים נוספים מחפשים גם הם זונות וסמים, ובדרך עושים בלאגן רב בנמל התעופה ובמטוס עצמו.

בנמל התעופה בן גוריון כבר הסיקו מסקנות מההתפרעויות בשנים קודמות והעבירו את רוב הטיסות באומן לטרמינל 1, ובכך יצרו הפרדה משאר הנוסעים - אך בימים האחרונים גם זה לא עזר, שכן החסידים השביתו את האפשרות של דיילי הקרקע לספק שירות, ועיכבו את הנוסעים.

 

>> לכתבות נוספות בחדשות 10:

עמירם לוין על שמעון פרס: "הוא שקרן ונוכל, אין לו חלק במבצע אנטבה"

842 בני אדם נהרגו בהאיטי; הנשיא אובמה מזהיר מהסכנה שבהוריקן "מת'יו"

מי הייתה הנסיכה אליס, שהחביאה במעונה משפחה יהודית בזמן השואה?

צילומים שהגיעו לידי חדשות 10 מציגים כיצד החסידים הרבים הטסים לאומן ממשיכים להתפרע. באחד מהתיעודים נראה נוסע שעלה לטיסת חברת "אטלס ג'ט" כשהוא שיכור ושהוא מסרב למסור את דרכונו לאחר שלטענת הדיילים עישן בשירותים. הוא צועק במשך דקות ארוכות על הדיילים שהוא לא עישן בשירותים ואף מכה בעצבים את דלת השירותים. במקרה נוסף, ישראלי אחר מחליט במהלך ההמראה להיכנס לתא השירותים ומתבקש על ידי הדיילים לחזור למקומו.

לא רק לנוסעים בנמל התעופה ובמטוס מפריעים הנוסעים לאומן, אלא גם לדיילים. אחד מהם אמר כי שמרגישים מתי מגיעה טיסה מקייב וכי מדובר באנשים חסרי סבלנות שמתנהגים בברבריות. אך החסידים אינם היחידים שעשו את דרכם לאומן, אלא גם אנשים מהימין הקצינים.

בשנים האחרונות התפתחה באומן תעשייה שלמה של זנות וסחר בסמים, רובה מנוהלת על ידי ישראלים. רבים מהם מקבלים הכוונה כבר בישראל אל המקומות בהם הם יוכלו לקבל שירותי זנות. "עם כל הכבוד לרבנו, בא לך לפרוק את אמ-אמא שלהן", נשמע אומר אחד החסידים. גם אם זה ברור לגמרי כי לא כל החסידים שטסים לאומן שותפים במעשים האלו, אין ספק כי רבים מהם מעדיפים לעמוד מנגד ולא לעשות דבר כדי להפסיק את התופעה הזו.

נוסע ישראלי שהתפרע בטיסה מישראל לאומן שבאוקראינה
נוסע ישראלי שהתפרע בטיסה מישראל לאומן שבאוקראינה | צילום: חדשות 10