צפו: הנחש הארסי שצץ באסלה – מגיע לאולפן ערוץ 10

רגע לפני שתושבת חיפה התיישבה בשירותים, היא הבחינה בנחש צפע מציץ מהאסלה – וניצלה. לוכד הנחש: "יש לדאוג לניקיון סביבת הבית או הבניין. אם לא יהיו חולדות, לא יהיו נחשים". ולמה צחקה נגה ניר נאמן?

נחש ארסי שצץ באסלה בחיפה
נחש ארסי שצץ באסלה בחיפה | צילום: חדשוות 10

נחש צפע ארסי התגלה בסוף השבוע באסלת השירותים של דירת קרקע בחיפה. הדיירת הבחינה בנחש לפני שהספיקה להתיישב, מיהרה להזעיק עזרה וכך ניצלה. לוכד הנחשים, שמואל בראונשטיין, הגיע לדירתה ולכד את הנחש.

בראונשטיין הגיע הבוקר לתוכנית הבוקר של ערוץ 10, המליץ לסגור את מכסי השירותים בתום השימוש והסביר איך הנחשים מגיעים לשם: "מסביב לבית לא תמיד דואגים שמכסי הביוב יהיו סגורים היטב, ובתוך הביוב חיות חולדות, שהן האוכל של הנחשים. הנחשים נכנסים לביוב, מחפשים חולדות, ועוברים מהביוב החשוך לאסלה המוארת".

ההמלצה של לוכד הנחשים היא לדאוג לניקיון סביבת הבית או הבניין. "אם לא יהיו חולדות, סביר להניח שלא יהיו נחשים", אמר בראונשטיין, "אף אחד לא נשאר היכן שאין אוכל".

לסיכום אמר בראונשטיין כי הדיירת עד עכשיו בטראומה. "אני מאמין שבשנים הקרובות היא תעשה את הצרכים שלה בעמידה", הוסיף הלוכד, וגרר פרצי צחוק ממגישי התוכנית, נגה ניר נאמן ודני רופ.