בלעדי: תיעוד של התאונה הקודמת שבה היה מעורב נהג האוטובוס מכביש 1

לידי חדשות 10 הגיע תיעוד מלפני שלושה חודשים בלבד שבו נראה נהג האוטובוס מהתאונה הקטלנית בכביש 1 מתנגש ברכב פרטי, באזור הקרוב לאזור שבו התרחשה התאונה שבה נהרגו שישה בני אדם. אגד נאלצה לפצות בעקבות התאונה את נהג הרכב הפרטי

חיים ביטון, נהג האוטובוס בקו 402 שהתנגש במשאית
חיים ביטון, נהג האוטובוס בקו 402 שהתנגש במשאית | צילום: חדשות 10

ככל שעוברים הימים מאז תאונת הדרכים הקטלנית בכביש 1, שבה נהרגו שישה נוסעי אוטובוס אגד בקו 402, נחשפים עוד פרטים על עברו הבעייתי של נהג האוטובוס חיים ביטון.

לידי חדשות 10 הגיע תיעוד מלפני שלושה חודשים בלבד, על אותו כביש, לא הרחק ממקום התאונה השבוע, שבו נראה נהג האוטובוס מתנגש ללא סיבה נראית לעין ברכב פרטי שהיה בדרכו לירושלים. ח

הנהג תבע את חברת הביטוח וזו תבעה את חברת אגד, שנאלצה לפצות את הנהג על הפגיעה בריכבו בסכום של 15 אלף שקלים. התאונה המדוברת הסתיימה בנס ללא הרוגים וללא פצועים. ביטון לא הושעה וחזר לעבודתו בחברה באופן מיידי.

חיים ביטון, נהג האוטובוס בקו 402 שהתנגש במשאית
חיים ביטון, נהג האוטובוס בקו 402 שהתנגש במשאית | צילום: חדשות 10

ביטון שוחרר היום למעצר בית של 21 ימים והמשטרה עדיין בודקת מה גרם לו להתנגש במשאית שעצרה בצד הדרך. החשד הוא שביטון היה עסוק בטלפון הסלולרי שלו וניסה לשבש את החקירה על ידי התעסקות בטכוגרף. מסמך שהגיע לידי חדשות 10 מוכיח שאגד צריכה הייתה למנוע מביטון מלעלות על הכביש.

באגד סירבו להגיב לתיעוד וגם לא הגיבו לבקשה לפרסם את מספר הנהגים שהיו מעורבים בתאונות דרכים ולאחר מכן חזרו לעבוד בחברה בטענה שמדובר במידע שמהווה חלק מחקירת התאונה הקטלנית שהתרחשה בכביש 1.