המבלים הגיעו לתרום ולחזק את פצועת ה"הפורום" דורון גנון: "לאנשים באמת אכפת"

ערב התרמה ייחודי התקיים בקיבוץ ברור חייל על רקע פניית משפחתה של פצועת מועדון "הפורום", דורון גנון, למימון שיסייע בשיקומה. "זה מרגש. לא ציפיתי לדבר כזה", אמרה גנון שיצאה לבילוי לראשונה מאז השתתקה באירוע בבאר שבע. "לקום בבוקר דורש מאמץ אבל אני מנסה להישאר אופטימית"

דורון גנון שנפצעה מנפילת מבלה במועדון "הפורום"
דורון גנון שנפצעה מנפילת מבלה במועדון "הפורום" | צילום: חדשות 10

בתום מספר חודשי התמודדות עם פציעתה במועדון "הפורום" שבבאר שבע קמה היום (רביעי) דורון גנון בת ה-19 לבוקר מספק במיוחד. אמש זכתה לקבל תמיכה ותרומות רבות במסגרת אירוע התרמה שנערך לכבודה בבר בקיבוץ ברור חייל, במהלכו אמרה: "לאנשים באמת אכפת. לא ציפיתי לדבר כזה".

אל האירוע בקיבוץ הגיעו מספר סטנד-אפיסטים מובילים וכן קהל רב שחלקו לא הכיר אישית את גנון. הצעירה שלה זו הפעם הראשונה שיצאה לבילוי מאז אשפוזה לפני כשלושה חודשים אמרה: "אני אוהבת את זה. לא ראיתי כל כך הרבה אנשים מאז שנפצעתי וזה מרגש".

כל הכנסות הערב ינותבו לתהליך שיקומה של גנון לאחר שמשפחתה נקלעה לקשיים עקב מצבה. "אני לא עובדת ובעלי עובד חלקית", הסבירה אמה גליה. לדברי אחת המבלות במקום, "אני מאחלת לה בריאות ולמשפחה שלה שיוכלו לעבור את זה כמה שיותר מהר ולחזור לשגרה שלהם".

גנון המרותקת לכיסא גלגלים אינה מסוגלת להזיז את רגליה וידיה וצפויה לתהליך שיקום ממושך. "מבחינתי, לקום בבוקר דורש מאמץ אבל אני מנסה להיות אופטימית ולשמוח גם מדברים אחרים בחיים", היא אמרה.