אחד מעורכי דינם של החשודים בקבלת שירותים סאדו מאזוכיסטיים מקטינות: "הן היכו והשפילו"

החשודים אומנם הודו כי קיבלו שירותי מין סאדו-מאזוכיסטיים מקטינות בגן מאיר בתל אביב, אך הביזאריות של המקרה מקשה להעריך כיצד ייראו החשדות נגדם ואם בית המשפט ייאלץ להקל בעונשם. עורכי הדין של הנאשמים טוענים כי הקטינות הן שעמדו בפינת רחוב ופיתו עוברי אורח פרברטיים באמצעות קללות וגידופים, ותושבי תל אביב מתקשים להביע הפתעה: "ככה זה פה, פחד אלוהים להסתובב עם הילדים"

בסקס
בסקס | צילום: רויטרס

בזה אחר זה התיישבו על שולחן החשודים ששילמו לקטינות עבור יחסי מין סאדו מזוכיסטיים. כולם מודים מהחקירות כי ביקשו מהצעירות בקשות ביזאריות עבור סיפוק צרכיהם המיניים. שירותים, עליהם שילמו בין כמה עשרות למאות שקלים בלבד. הם טוענים כי לא ידעו שמדובר בקטינות.

(2:24 דקות)

אחד מעורכי דינם של החשודים, עו"ד שי רודה, מסביר כי הקטינות הן שנתנו מרצונן מכות והשפלות לחשודים. "הן גידפו עוברי אורח שרצו את זה ולא ידעו את גילן", מסביר עורך הדין.

במשטרה ובפרקליטןות הבינו שהסוגיה המשפטית כאן מורכבת יותר מבדרך כלל. למעשה, אף לא ברור אם טיב היחסים שהיו בין הקטינות לחשודים עונים להגדרה היבשה בחוק של "יחסי מין". עורך דינם של אחד החשודים מעריך כי נכון לעכשיו מדובר בחקירת החשודים על קבלת שירותי מין, כלומר ללא התייחסות להיותן של נותנות השירותים קטינות. משמעות הדבר היא שיתכן כי בית המשפט יקל עם החשודים.

חוקרי ימ"ר תל אביב החרימו מחשבים אישיים ומחפשים עדויות בגן מאיר התל אביבי, שבו התרחשו לכאורה המעשים. את הפוקדים את אותם אזורים החשדות הללו אינם מפתיעים. בכל יום, כך הם מספרים, נראים בגן בני נוער שיכורים ונרקומנים שישנים על האדמה בשולי הגן. "יש לי שלושה ילדים וזה פחד אלוהים, העיניים כל הזמן עליהם", מספרת אחת האימהות.

בית המשפט האריך היום את מעצר שלושה חשודים, בעוד ארבעה אחרים שוחררו למעצר בית. מהמשטרה נמסר כי יתכן שבסוף השבוע הקרוב ייעצרו מעורבים נוספים בפרשה.