מתחדשים: "יס" ו"הוט" יוצאות בחידושים לפני כניסת המתחרים לשוק

החוקים החדשים, המאפשרים לחברות חדשות להיכנס לשוק הטלוויזיה הרב ערוצית, מלחיצים את "יס" ו"הוט". חברות הענק יצאו לאחרונה בחידושים כדי למשוך לקוחות וייאלצו להמשיך בכך אם ירצו להמשיך להיות רווחיות עם כניסת החברות החדשות לשוק. סמנכ"ל שיווק "הוט": המוצר החדש שלנו יאפשר להתחיל לצפות בתוכנית הבאה עוד לפני שהחלה"

לוגו של הוט
לוגו של הוט | צילום: חברת הוט

חוקים חדשים של משרד התקשורת מאפשרים לשחקנים חדשים להיכנס לשוק הטלוויזיה הרב ערוצית. הדבר מהווה סוג של אסון עבור שתי חברות הענק "הוט", ו"יס", שיושבות במיליון וחצי בתי אב בישראל, וכבר נאלצו בחודש שעבר בלית ברירה להשיק חבילה צרה- חבילת תוכן ב-120 שקלים בלבד.

החבילות הושקו ואלפים כבר רכשו אותן. עכשיו מה שברור לשתי החברות הוא שצריך לייצר הכנסות חדשות, לקוחות חדשים, וסיבות להישאר עבור הלקוחות הישנים. לכן הם השיקו פיתוחים חדשים.

קופסת ה"פייברבוקס" של חברת "הוט", מכילה את הראוטר, המודם, הדי וי די, והממיר הישן - הכל בקופסה אחת. היא גם הופכת את הטלפון הנייד לשלט שלכם. "השירות החדש מאפשר לנו להתחיל לצפות בתוכנית הבאה עוד לפני שהחלה", מסבירה סביון בר- סבר, סמנכ"ל השיווק של "הוט". אגב, מחיר המוצר הוא 400 שקלים בחודש.

גם חברת "יס" לא נשארת מאחור. בשבוע הבא היא תשיק את "יס גו". מכשיר שיאפשר לכם לצפות בתכני החברה מהאוטובוס, הרכבת, המשרד או בקיצור מכל מקום בעולם. רון איילון, מנכ"ל חברת "יס", טוען שגם איכות השידור תהיה גבוהה. "זה בדיוק אותם השידורים, זה ממשק השידורים הרגיל שלנו. כל עוד הרשת טובה זה יהיה בדיוק כמו צפייה מהבית", מסביר איילון.

האסון עבור שתי חברות אלה מתקרב. חברות סלקום, אורנג', ואפילו רמי לוי, מנסים כבר עכשיו להיכנס לתחום. וכשזה יקרה, כמות החידושים תעלה גם היא.