נער בן 15.5 נדקר בתיכון באשדוד, מצבו קשה

עוד מקרה של אלימות בבית ספר: הפעם אירע המקרה בתיכון מקיף ט' שבאשדוד, מחוץ לכותלי המוסד החינוכי. חובשים ופראמדיקים הגיעו להעניק טיפול ראשוני לנער שנדקר בפלג גופו העליון

אירוע דקירה בתיכון באשדוד
אירוע דקירה בתיכון באשדוד | צילום: דודו חנונה

מקרי האלימות בבתי הספר הולכים ונמשכים, ולמרבה הצער כבר הפכו כמעט לשגרה: הבוקר (שלישי) נדקר בן 15.5 מבית ספר תיכון מקיף ט' שברחוב שבט ראובן באשדוד, ופונה בהכרה עם שתי פגיעות דקירה לבית החולים קפלן, שם כעת נבדק אם הוא זקוק לניתוח.

חובשים ופראמדיקים של מד"א ושל "איחוד הצלה" הגיעו למקום והעניקו טיפול רפואי לפצוע, שנדקר בפלג גופו העליון ושמצבו, על פי מגן דוד אדום, קשה. מבירור ראשוני עולה כי קטטה פרצה בין שלושה נערים, ובמהלכה אירעה הדקירה. שני החשודים נמלטו והמשטרה מחפשת אחריהם.

רק אתמול נדקר בבית הספר גימנסיה הרצליה בתל אביב תלמיד בן 14, על ידי תלמיד שאינו מאותה כיתה, ונפצע באוזנו. על פי ממצאי המשטרה הראשונים, העיר הנדקר את תשומת לב המורה להימצאותו של התלמיד מהכיתה האחרת, וזה דקר אותו. החשוד בדקירה ברח לאחר המקרה מבית הספר, ונמצא כעבור זמן קצר על ידי המשטרה.

בשבוע שעבר בירושלים, שוב היה הקורבן לאלימות נער בן 14, וגם כאן המכים לא למדו בכיתתו. שלושה נערים בני 17 נכנסו לבית הספר במהלך אחת ההפסקות והיכו קשות את הנער הצעיר מהם. "אני לא יודע מה הם רצו. אף אחד לא עזר לי", סיפר הנער לאחר המקרה. "המורים לא ידעו מזה עד שלא הרמתי ולקחתי את עצמי לחדר המורים. זה בית ספר הכי זוועה שיש. אני לא חוזר לשם, ויהי מה".