ניסיון חיסול? פצוע קשה בפיצוץ ברכב בקריית גת

גבר בשנות ה-30 לחייו נפצע מפיצוץ ברכב באזור התחנה המרכזית בעיר. חקירת המשטרה העלתה כי מדובר בחבר בארגון יריב לארגונו של שלום דומרני. נסיבות האירוע אינן ידועות ונבדקת אפשרות שמדובר בתאונת עבודה

תיעוד של רכב בוער בעקבות פיצוץ באשקלון
תיעוד של רכב בוער בעקבות פיצוץ באשקלון | צילום: חדשות 10

מלחמות העולם התחתון בדרום חוזרות לרחובות? גבר בשנות ה-30 לחייו נפצע הערב (חמישי) באורח קשה בפיצוץ של רכב באזור התחנה המרכזית בקריית גת. לפי שעה לא ברורות נסיבות המקרה, אולם נבדק חשד כי הרקע הוא פלילי.

סמוך לשעה 18:30 אירע הפיצוץ בשדרות מלכי ישראל שגרם לפציעתו של האיש. ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהוזעקה למקום פינתה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא סובל מפגיעה בראשו. כוחות משטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

חקירה ראשונית של המשטרה העלתה כי ככל הנראה מדובר בניסיון חיסול, לאחר שהתגלה כי הגבר שנפצע מוכר למשטרה ומזוהה עם ארגון פשע שמצוי בסכסוך עם ארגונו של העבריין שלום דומרני. עם זאת, המשטרה בודקת חשד לפיו מדובר בתאונת עבודה.

בתקופה האחרונה אירעו שני פיצוצים על רקע פלילי בכלי רכב באשקלון. בתחילת נובמבר נפצע באורח קשה גבר בן 30 בפיצוץ מטען ברכבו במהלך נסיעה בעיר. עשרה ימים לפני כן נהרג פעיל בארגון הפשיעה של העבריין שלום דומרני בפיצוץ מטען ברכבו במרכז אשקלון. באירוע זה נפצע אחד מבכירי ארגון הפשע באורח אנוש.