בן 26 נורה מרכב חולף בחיפה, חשד לסכסוך בין עבריינים

מקרה נוסף של סכסוך עבריינים בחיפה הערב, כאשר צעיר המוכר למשטרה, נורה ממכונית חולפת שהיו בה שני אנשים. הפצוע פונה במצב קל לביה"ח רמב"ם

אמבולנס
אמבולנס | צילום: דורון נחום

גבר בן 26 נורה היום (שישי) לפנות ערב ברחוב החשמל בחיפה, ממכונית נוסעת שהיו בה שני אנשים. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום, העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בעיר כשהוא במצב קל עד בינוני עם פגיעה בפלג גופו העליון.

כוחות משטרה מתוגברים הגיעו למקום, החלו בחקירה ראשונית של האירוע ונבדקת האפשרות לרקע פלילי. על פי חשדות המשטרה, ההערכה מדברת על סכסוך בין עבריינים מאחר והפצוע הוא דמות המוכרת לרשויות.

מקרה היום, שמסתמן כסכסוך בין עבריינים כאמור, הוא לא הראשון בחיפה בחודשים האחרונים. לאירוע היום קדם אירוע מתחילת ספטמבר, בו שני צעירים נפצעו לאחר ירי מרכב חולף בעת שעמדו על מעבר חצייה ברחוב שבתאי לוי בעיר, בין מוזיאון חיפה למשכן לאמנויות הילדים בחיפה, בשעה שאנשים לוקחים את הילדים מהמתנ"ס השכונתי הביתה. גם במקרה זה הצעירים היו מוכרים למשטרה.

עוד קודם לכן בתחילת יולי השנה, גבר בן 32, המוכר למשטרה, נורה למוות בחדר מדרגות ברחוב המלך חזקיהו בחיפה. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום קבע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, בחשד שמדובר בחיסול בעולם התחתון.