חיים יבין: "הטרדות? לא היה ולא נברא"

שתי נשים פרסמו עדות בה טענו שהעיתונאי הטריד אותן מינית. יבין פרסם הכחשה גורפת והבהיר כי אינו יודע מהיכן מגיעים הדברים

ביום שישי האחרון התייחס העיתונאי חיים יבין בריאיון שהעניק ל"ידיעות אחרונות" לשיח הציבורי סביב נושא ההטרדות המיניות - ועורר סערה. יבין לא ציפה שהריאיון יוביל את אחת הקולגות שלו לשעבר ברשות השידור לפרסם כי הטריד אותה מינית. "אני מכחיש את הסיפור מכל וכל, לא היה ולא נברא", אמר היום (ראשון) בשיחה לחדשות 2 Online בתגובה לדברים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

בריאיון שהעניק, התבטא יבין בעניין ההטרדות המיניות וסיפר כי בתקופתו הכול היה שונה. הוא טוען כי בתקופתו הייתה אווירה משוחררת יותר וכי אם הדברים היו קורים היום כולם היו מואשמים בהטרדה. בתגובה לדברים פרסמו כבר שתי נשים את סיפוריהן, וטענו כי יבין הטריד אותן.

"אינני יודע מה דוחף את המתלוננת או המתלוננות", הבהיר יבין. "בריאיון הצבעתי על טרנד שהיה אז וטוב מאוד שהדברים השתנו מאז. אני חי ומכבד ודוגל בשיוויון מלא בין נשים וגברים עם כל הזכויות. אם פגעתי במישהו או מישהי אני מתנצל".

"הייתה אווירה אחרת, את זה גם הוציאו מפיה של רבקה מיכאלי שעבדה איתנו", אמר יבין. "אם אתה שואל אותי זו לא הייתה אווירה טובה, אבל זו הייתה אווירה חופשית". יבין גם הוסיף שהדברים השתנו מאוד מאז. "אני מאוד שמח על הצעדים האדירים שעשו נשים מאז במדיום שלנו ובכלל בחיים. אנחנו חיים בתרבות אחרת ואני מברך על זה ואין טעם להתעסק עם כל מיני דברים שהיו לפני 30 ו-40 שנה".