שכן של "הגננת המתעללת" שביתו נשרף: "ניסו להרוג אותנו"

איציק ששון, שגר בסמוך לכרמל מעודה שבביתה בראש העין פרצה אתמול שריפה, סיפר על הנזק הרב שנגרם לדירתו: "כל שגרת החיים שלי התהפכה - אין לנו איפה להיות"

זמן צפייה: 03:27

איציק ששון, שמתגורר סמוך לבית "הגננת המתעללת" שהוצת, על פי החשד, סיפר היום (ראשון) בתוכנית "העולם הבוקר": "ניסו להרוג אותנו. את הילדים שלי, אישתי, אותי - יש לי ילד קטן שממש לא מזמן עבר ניתוח ריאות. כל שגרת החיים שלי התהפכה". ששון גם ביקש סיוע: "אני מבקש ממי שיכול לעזור - הילדים בחופש, ונוסף אליהם יש לי שני תינוקות. אנחנו ישנים כעת על הרצפה בבית של אמא שלי".

נוסף למשפחתו, סיפר ששון שהציל גם את שכנתו ונכדותיה: "שמעתי קולות של פיצוצים מחוץ לחלון, ראיתי את התריסים נמסים. הבנתי שהבית שלי נשרף, אספתי את הילדים וירדנו למטה בשבריר שניה, דפקתי על הדלת של השכנה שלי וצעקתי בקול - 'הבית נשרף'".

איציק ששון, שביתו ניזוק כתוצאה מהשריפה בבית של משפחת מעודה מראש העין
איציק ששון, שביתו ניזוק כתוצאה מהשריפה בבית של משפחת מעודה מראש העין | צילום: חדשות 13

בהתייחס לנזק העצום שנגרם לביתו אמר ששון: "כל התקרה בבית שלנו קורסת, הדברים שניזוקו הם בעיקר הבגדים והמיטות של הילדים. אין לנו איפה להיות, אף אחד לא פנה אלינו - אפילו מהעירייה".

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

אבי הגננת שתועדה מתעללת: "השריפה – תוצאה של הסתה ברשתות"

אם הילד שספג התעללות בגן: "האהבה לילדים הייתה הצגה להורים"

נעצר חשוד בהצתת ביתה של "הגננת המתעללת" – נער לפני גיוס

בדבריו הדגיש ששון כי הוא ומשפחתו, נעקרו מביתם והוא מבקש ממי שיכול לתמוך בו בעת הצרה שנקלע אליה: "יש פה עוד נשים שגרות בבניין, המצב של כולנו לא טוב. אני לא יודע מה לעשות, לא הייתי בסיטואציה כזאת בחיי, יש לי ילדים בחופש". והוסיף: "אין לי עוד מה לבקש - אל תתעלמו מאיתנו. אנחנו צריכים לשקם את החיים שלנו בצורה נורמטיבית. יש לי חמישה ילדים, אני צריך עזרה".

ניקול דניאל חגבי
ניקול דניאל חגבי | צילום: חדשות 13

ניקול דניאל חג'בי, שבנה עומר בן השנתיים היה קורבן להתעללות בגן בראש העין, הוסיפה בהתייחס לדליקה בבית מעודה: "אני בטוחה שלנו ההורים אין שום קשר למקרה המצער הזה, יש שם שכנים שלא אשמים במה שקרה וזה לא מגיע להם, אני מאמינה שהמשטרה תעשה את העבודה שלה ותגיע לחקר האמת".

כזכור, אתמול שריפה פרצה בבית משפחתה של מעודה, שתועדה מתעללת בילדים בראש העין. משירותי הכיבוי נמסר כי לא היו נפגעים באירוע, אך נזק נגרם לבית משפחת הגננת, לאחר שקומת הגלריה בבית קרסה. כמה בתים הסמוכים לדליקה פונו מחשש להתפשטותה. הבית משמש גם גן הילדים שאותו מפעילה מעודה, ובו תועדה ההתעללות. אביו של כרמל מעודה האשים את ההסתה ברשתות החברתיות: ״קראו לשרוף את ההורים, זו הסתה, במזל לא התפוצצו בלוני הגז״.

כרמל מעודה
כרמל מעודה, החשודה בהתעללות בפעוטות

אתמול, כאמור, פורסמו סרטונים ממצלמות האבטחה שבהם ניתן לראות את כרמל מעודה, המטפלת מראש העין החשודה בהתעללות בפעוטות, קושרת את הפעוטות לכיסא כשידיהם קשורות מאחורי הגב, מצליפה בהם באמצעות מגבת, אוחזת אותם באלימות ובועטת בהם. כזכור, עדויות ממקרי ההתעללות בגן נחשפו לראשונה בחדשות 13.

תיעוד של כרמל מעודה הגננת המתעללת מראש העין
תיעוד של כרמל מעודה הגננת המתעללת מראש העין | צילום: דוברות המשטרה

בתיעוד ניתן לראות כיצד מעודה מרימה פעוטות בחוזקה, מטילה אותם על הכיסא באלימות וקושרת את ידיהם מאחורי הגב. בסרטון נוסף מתועדת מעודה ניגשת לפעוט היושב בכיסא, תופסת בצווארו ודוחפת אותו אחורנית עד שהוא נופל.