מכון מור: "המידע שדלף לא כולל תיקי נבדקים או תוצאות בדיקות"

לאחר שהאקרים מקבוצת Black Shadow טענו כי הדליפו מידע רפואי של 290 אלף לקוחות שהשתמשו במערכת של מכון מור, החברה טוענת מצדה כי הותקף רק האתר השיווקי שכולל העתקי פניות בלבד

זמן צפייה: 02:01

שעות לאחר שהאקרים מקבוצת Black Shadow טענו כי הדליפו מידע רפואי אישי ורגיש של 290 אלף לקוחות שהשתמשו במערכת האינטרנטית לפניית לקוחות בנושאים רפואיים של "מכון מור", החברה מסרה היום כי בעקבות מתקפת הסייבר על שרתי "סייברברס", נפגע רק האתר השיווקי שלא כולל תיקי נבדקים או תוצאות בדיקות. על פי החברה, האתר כולל העתקי פניות בלבד שנעשו לחברה.

כזכור, האקרים מקבוצת Black Shadow המזוהה עם איראן פרצו בשבת האחרונה למספר אתרים ישראלים והשביתו אותם. הפריצה נעשתה לחברת "סייברברס" שמארחת את האתרים שנפרצו, ביניהם "קווים" ו-"דן", אתר התיירות "פגסוס" ואתר היכריות הלהט''ב "אטרף", שאת המאגר שלו טענה הקבוצה מוקדם יותר היום שהיא הדליפה, לאחר שפג תוקף האולטימטום שנתנו לשלם מיליון דולר תוך 48 שעות כדי למנוע את ההדלפה. בהמשך לכך, ההאקרים הכריזו כי המידע שהשיגו עומד למכירה תמורת "עשרת אלפים דולר לסיסמא".

דף האתר של ''אטרף''
דף האתר של ''אטרף'' | צילום: צילום מסך

כמו כן, בעקבות פנייה של מחלקת הסייבר בפרקליטות, חברת גוגל חסמה גאת הגישה לאתרי קבוצת Black Shadow דרך מנוע החיפוש שלה. בנוסף, חסמה הרשת החברתית טלגרם שני ערוצים נוספים של הקבוצה בהם הופץ מידע אישי שהושג באמצעות פריצה למאגרי מידע.