לאה גולדין תוקפת: "אנחנו מרגישים לבד, מי יחזיר את הדר ואורון?"

אמו של הדר גולדין ז"ל תקפה בחריפות את רה"מ נתניהו ושר הביטחון ליברמן - זאת לאחר שנודע אמש על התפטרותו של ליאור לוטן

אחרי התפטרות מתאם פעולות הממשלה בעניין השבויים והנעדרים, אמו של הדר גולדין תוקפת בחריפות את הממשלה: בריאיון ל"אולפן שישי" אומרת האם שגופת בנה נותרה ברצועת עזה כי אחרי עזיבתו של ליאור לוטן, לה ולבני משפחתה אין כבר למי להאמין - ותקפה במילים חריפות למדי את ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון ליברמן.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

"ההתפטרות לא מפתיעה כי 3 שנים אנחנו בטלטלה הזו כי מבטיחים לנו שיחזירו את הדר ואורון וכל סיכוי מתמסמס לנו מול העיניים", היא מאשימה. "ליאור זה אדם יקר שנפצע כשנכנס לחלץ את נחשון וקסמן, מומחה למשא ומתן, מבין הכי הכי את הדברים ורוצה להחזיר את הדר ואורון אבל כל רעיון וכל יוזמה שלו - פשוט טרפדו אותה, זה מה שנקרא אש כוחותינו. הוא התפטר בגלל הממשל הישראלי ואני שואלת את עצמי עכשיו מי האויב באמת".

התפטר. המתאם ליאור לוטן | צילום: המרכז הבינתחומי הרצליה

גולדין הפנתה מילים קשות נגד שר הביטחון ליברמן, שלטענתה מסרב להידבר עם חמאס כדי להחזיר את הבנים: "יש לנו שר ביטחון שלא רוצה להחזיר את החיילים, מסרב לנהל מו"מ עם חמאס. מה הוא חושב? איך זה יקרה? בכל מלחמה החזירו חיילים דרך הסכמים, אי אפשר להגיד לא להכל. מי יביא לנו את הדר עכשיו? ליברמן? שאמר שפעם בחודש הוא שומע ועוקב וזה כמו שהוא עוקב אחרי אלי כהן והצוללת דקר? הוא שולח אותנו לתהום הנשייה. איזה מנדט יש לו לשלוח חיילים למלחמה אם הוא לא רוצה להחזיר אותם? מה חיילים זה כוסות חד פעמיות?".

נותרו בעזה. שאול וגולדין

גולדין הוסיפה כי היא מרגישה שהיא מקבלת יותר מידע מהתקשורת מאשר מידע שמעבירים לה ולבני משפחתה ממקורות רשמיים: "נשמע שבתקשורת ידעים דברים שאנחנו לא יודעים. אני לא יודעת על מי אנחנו יכולים לסמוך. נשמע שראש הממשלה עם הספינים שלו מעביר לכם יותר מידע. שתדעו שאם קורה משהו זו אחריות המשפחה להחזיר אותם ולא של אף אחד אחר".