שנה אחרי שנעלמה: כלבה שבה למשפחה

פלופי נעלמה באורח מסתורי ובעליה השלימו עם המצב שלא יראו יותר את כלבתם האהובה. כשנה אחר כך התקבל טלפון מפתיע ממתנדבת שסיפרה כי מצאה את הכלבה

הכלבה שנמצאת פצועה ומיובשת, רגע האיחוד עם בעליה

לפני כשנה נעלמה מחצר ביתה בנהריה באורח מסתורי הכלבה פלופי, וחרף מאמצי חיפוש עיקשים של המשפחה - הכלבה בת ה-8 לא נמצאה. בעליה כבר איבדו תקווה והשלימו עם העובדה כי לא יראו יותר את כלבתם האהובה, אך אמש (רביעי) התקבלה שיחת טלפון מפתיעה ומשמחת. מתנדבת של עמותת "סורקי השבבים" בישרה להם עם המון התרגשות שכלבתם האהובה נמצאה בחיים.

אלא שלסוף המשמח הזה יש הקדמה עצובה. מוריה מהיישוב אביטל הייתה בדיוק בדרך חזרה לביתה כשהיא הבחינה בשדה באזור בכלבה ששוכבת על הגב, מתקשה לזוז ונראית מוזנחת מאוד. מוריה לא חשבה פעמיים ואספה את פלופי לביתה, שם יצרה קשר עם עמותת הסורקים ששלחה מתנדבת כדי לחפש שבב שיעזור בזיהויה ובאיתור בעליה.

כך פלופי נמצאה
כך פלופי נמצאה | צילום: עמותת הסורקים
פלופי היום
פלופי היום | צילום: עמותת הסורקים

מתנדבת העמותה שהגיעה לביתה של אביטל אמנם גילתה כי פלופי מתקשה לאכול משום שהלסת שלה שבורה, אבל שמחה להבחין בשבב שעליו הופיע מספר טלפון. "כששאלתי את הבעלים אם יש לו כלבה בשם פלופי הוא השתתק לחלוטין ולא הצליח להגיב", שחזרה מנהלת העמותה. "זה נמשך כחצי דקה ואז ענה שהוא ומשפחתו מחפשים אותה. השבתי לו שהיא נמצאה והוא מיד אסף את אשתו ובנו כדי להשיב את פלופי".

בסרטון שצילמה מתנדבת העמותה נראים בני המשפחה מאושרים לראות את פלופי, שלמרות שעברה שנה - זיהתה מצדה את בעליה ורצה לעברם. העמותה החליטה לסייע למשפחתה של פלופי במימון הניתוח לתיקון הלסת השבורה של הכלבה אך הם זקוקים לתרומות נוספות.

לפנייה לעמותה: 0542227227, https://www.facebook.com/groups/hasorkim
לפניות לכתבת: avivitm@ch2news.co.il