הקטל בכבישים: רוכב אופניים חשמליים נהרג מפגיעת רכב בת"א

גבר כבן ה-30 נמצא בדרך מנחם בגין כשהוא ללא סימני חיים וסובל מפגיעת ראש קשה. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו מספר בדיקות ולבסוף נאלץ לקבוע את מותו. בנוסף, 12 פצועים במצב קל עד בינוני בתאונת דרכים בין רכב הסעות לרכב פרטי בג'סר א-זרקא

זמן צפייה: 00:15

רוכב אופניים חשמליים כבן 30 נהרג הבוקר (שבת) לאחר שנפגע מרכב חולף בדרך מנחם בגין שבתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום איתרו את הגבר כשהוא ללא סימני חיים וסובל מחבלת ראש קשה - ונאלצו לקבוע את מותו.

פראמדיקית מד"א ניצן אורן סיפרה: "הרוכב שכב בסמוך לאופניים כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש מדממת קשה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

תאונת דרכים בג'סר א-זרקא
תאונת דרכים בג'סר א-זרקא | צילום: דוברות מד''א

בנוסף, תאונת דרכים התרחשה סמוך לכניסה הדרומית לג'סר א-זרקא, בין רכב הסעות לרכב פרטי. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ל-12 פצועים שנמצאים בהכרה, ובמצב קל עד בינוני. צוות מד"א מפנה לבית החולים הלל יפה בחדרה 7 מהפצועים, בהם פצועה קשה בת 52 במצב חבלת גפיים, שלושה פצועים במצב בינוני, בני 28 ו-35 עם חבלות גפיים ובן 33 עם חבלת ראש ו-3 קל, לבי"ח כרמל פונו 5 פצועים במצב קל.