שוב מחייך: גיבור הסרטון שכבש את המדינה - עבר מהפך

ציון ביסמוט, שמוכר בזכות הסרטון בו הוא אומר כי הוא "לא נראה בכלל" בן 60, הפך לתופעת רשת. רק לפני כמה שנים גר ברחוב והיה מכור לסמים, אך עם הפרסום - הגיע גם השיקום. "זה נס שאני חי"

זמן צפייה: 02:38

ציון ביסמוט היה אנונימי עד לפני כחודש, אבל הפך מבלי שבחר לתופעת רשת ויראלית, וגם למושא ללעג - לאחר שפורסם סרטון שלו משוחח עם חברה ובו הוא טוען כי הוא "לא נראה בכלל" בן 60. אבל לא רק רוע יש ברשת, אלא גם כמה אנשים טובים שהחליטו להחזיר לו את החיוך. "חיפשתי שידוך, אז עשיתי שיחה עם סימה והיא אמרה לי שאני לא נראה בן 60. פתאום אנשים התחילו להגיד לי ברחוב 'אתה לא נראה בכלל'", הסביר ביסמוט. "לא התרגלתי לפרסום, לפעמים אני אומר - אני כמו מייקל ג'קסון".

רק לפני כמה שנים החיים של ציון נראו אחרת לגמרי – הוא גר ברחוב וסבל מהתמכרויות לסמים. "אני עומד פה ומדבר על הדברים האלה, ואני חושב שאם זה היה מישהו אחר הוא לא היה שורד", אמר. אבל דווקא בעקבות אותו סרטון, הגיע השינוי. בין אלפי העוקבים שצפו בביסמוט היה גם רופא השיניים אלכס רפפורט, שהחליט לעזור לו לשפץ את החיוך שהפך להיות סימן ההיכר שלו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

התרחיש שבו הצהרת ליברמן עשויה להפוך למציאות • פרשנות

ללא קצה חוט: מי רצח את איש הליכוד דורון שוסטר?

טראמפ הודה לרה"מ אחרי הטקס ביישוב שייקרא על שמו: "כבוד גדול"

ציון ביסמוט
ציון ביסמוט | צילום: החדשות 13

ביסמוט סיפר לאחר הטיפול שעבר כי "זו הרגשה טובה באמת. לפעמים אני מסתכל על עצמי במראה ורואה שזה משנה את הפנים. כל מי שמכיר אותי אומר לי איזה יפה אתה, איזה חתיך אתה". רפפורט מצידו אמר: "אני אסיר תודה שנפלה בחלקי הזכות לטפל בציון".

כיום ציון החל בשיקום, הוא עובד ומתגורר בדירה בצפון, נהנה מאהבת הקהל וחולם על דברים גדולים יותר מטיפול שיניים. "החלום שלי זה להגיע לבתי ספר ולהעביר את המסר שלי איכשהו - אני רוצה שיסתכלו עליי, כי זה נס שאני חי", סיכם.