משפחתו של גיא אילוז, שנחטף מהמסיבה ברעים, התבשרה שנרצח

צה"ל ומשפחתו של בן ה-26 סברו כי זה חטוף בצה"ל, אך אמש נודע כי הוא נרצח ב-7 באוקטובר. גיא היה מוזיקאי שעבר עם אמנים ישראלים ידועים. הוא תועד נמלט מאזור המסיבה ב-7 לאוקטובר, ועוד הספיק לשוחח בנייד ולדווח שיורים עליו

זמן צפייה: 04:20

משפחתו של המוזיקאי גיא אילוז, בן 26 מרעננה, התבשרה אתמול כי נרצח במסיבה ברעים, כך הותר הערב (שישי) לפרסום, זאת לאחר שלפני כן צה"ל הודיע כי יכול להיות והוא נחטף. אילוז היה איש הסאונד של להקת "היהודים", ועבד גם עם מתי כספי ושלום חנוך. דוריס, אמו, התראיינה מוקדם יותר השבוע לחדשות 13 וסיפרה על החיבור המיוחד שלו למוזיקה: "אם הוא לא יכול לנגן, הוא מאבד את מי שהוא".

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "משפחתו של גיא אילוז, בן רעננה, התבשרה אתמול כי הוא אינו בן החיים. גיא השתתף בפסטיבל 'נובה' יחד עם חברים והוגדר כנעדר, עם אפשרות כי נחטף לעזה. אתמול הודיעו לאמו כי נרצח".

עוד הוסיף: "גיא היה טכנאי של להקת 'היהודים' ועבד גם עם מתי כספי ושלום חנוך. הוא תועד נמלט מאזור המסיבה ב-7 לאוקטובר, ועוד הספיק לשוחח בנייד ולדווח שיורים עליו, שהרגו את חברו אלון והוא מסתתר על עץ. רעננה כואבת את לכתו".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2311270818' autoplay='0' credit='' desc='אמו של גיא אילוז בריאיון לחדשות 13' poster='' kid='1_4mqco1rg' duration='530']

המוזיקאי מתי כספי כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "גיא יקר ואהוב, בזמן שהייתי מוטרד שהכל יעבוד מאחורי הקלעים ועל הבמה, המבטים שלנו הצטלבו. מבטים ללא כתוביות וללא תרגום. מבט צנוע, חיוך ביישן, ושפת גוף שמעידה על מסירות והאהבה למה שעשית וכל אלה הרגיעו את ליבי. אף פעם לא פיספסתי את מי שעבד איתי. תמיד דיברתי והתייחסתי בגובה העיניים לכל מי שהיה במחיצתי, ללא קפריזות או פוזות ומבלי להתנשא. כל חיי נאחזתי בצוותים שעבדו איתי ובנגנים שלי. הם היוו המגן שהיית זקוק לו נפשית כי הם מילאו את המצברים שלי".

"אתמול בבוקר כשהתעוררתי קיבלתי ברכות לציון 74 שנים. התיישבתי כדי לבנות את הפאזל אבל אז התבשרתי שחתיכה אחת נעלמה. פרצתי בבכי. בכי של תסכול אבל בעיקר של למה.....? הלב שלי שבדרך כלל מתרגש, מתבודד ומתחזק מלראות סתם כלב ברחוב, הזדעזע. מעטים הפעמים שהרגשתי ככה בחיי. אני חושש גיא, שבקרוב גם אני לא אוכל לסייע לשבורים ולחלשים כי גם הנפש שלי מתחילה להיסדק... לכל דבר יש תשובה רק לאי הצדק אין. המבט והחיוך שלך ייחתמו בזיכרוני בכל פעם שאעלה לבמה".

גיא אילוז

מוקדם יותר היום הודיע קיבוץ ניר עוז על הירצחם של ארבעה מבני הקיבוץ: אריה (זלמן) זלמנוביץ בן ה-85, מיה גורן בת ה-56, רונן אנגל בן ה-54 ואליהו מרגלית. במשך 56 ימים הם הוגדרו כחטופים, וכעת נמסרה הודעה על מותם.