אולגה זדורוב: "יש עיכוב קטן; מתרגשת בשביל הילדים"

לאחר שבית המשפט העליון קבע כי הנאשם ברצח תאיר ראדה ישוחרר בתנאים מגבילים, זדורוב ייצא מחוץ לכלא שטה וצפוי לשאת דברים. אשתו מחוץ לבית הכלא: "מחכים לתשובה, נקווה שזה יהיה היום"

אולגה זדורוב מחוץ לכלא שיטה
אולגה זדורוב מחוץ לכלא שיטה | צילום: חדשות 13

אולגה זדורוב, אשתו של רומן זדורוב, שהורשע לפני 15 שנה ברצח הנערה תאיר, אמרה לתקשורת מחוץ לכלא בו נמצא בעלה: "בינתיים לא יודעים מתי רומן ייצא פיזית מהכלא, יש עיכוב קטן, אנחנו מחכים לתשובה. נקווה שזה יהיה היום". עוד הוספיה אולגה לומר: "חיכינו וציפינו ליום הזה בהתרגשות, והנה היום הזה הגיע. אני נראית רגועה, אך אני מאוד מתרגשת בשביל הילדים, המשפחה ורומן".

כזכור, בית המשפט העליון קבע הבוקר כי זדורוב ישוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים לפני משפטו החוזר בפרשה. כחלק מהתנאים המגבילים יחול על זדורוב איסור יציאה מהארץ והוא יידרש להפקיד את דרכונו בבית המשפט המחוזי בנצרת. בנוסף, איסור הגעת מבקרים לביתו למעט בני משפחה מדרגה ראשונה או שנייה ועורכי דינו, והוא ייאזק באזיק אלקטרוני. כמו כן, המשטרה וגורמי אכיפת החוק יורשו להתקין האזנות סתר בטלפון הנייד והקווי שלו ובמחשבים בבית. יש לציין כי לזדורוב לא ייערך שירות מבחן שיבדוק את מסוכנותו.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

קאבול: מחבל מתאבד פוצץ עצמו בשער נמל התעופה

האתגר שאיתו נכנס בנט לבית הלבן

אילנה ראדה: "אני מבולבלת ונסערת, מקווה שהמשפט יהיה צודק"

אולגה זדורוב מחוץ לכלא שיטה
אולגה זדורוב מחוץ לכלא שיטה | צילום: חדשות 13

בתוך כך, בית המשפט המחוזי בנצרת הודיע היום כי כתב האישום המתוקן נגד רומן זדורוב יוגש ב-5 בספטמבר וכי ב-12 בספטמבר ייערך דיון מקדים וב-12 באוקטובר ייערך דיון הוכחות בעניינו.

בתגובה לשחרורו, עורך הדין ירום הלוי, שמייצג את זדורוב, מסר כי "רומן חף מפשע לחלוטין, המטרה היא לזכות אותו והיום זה יום חשוב בדרך המיוחלת למטרה. השחרור עדיין לא מבטיח זיכוי אך אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לנסות ולהשיג גם את המטרה הגדולה זיכויו", המשיך הלוי. "הפרקליטות מחפשת ראיות מתחת לאדמה במסגרת אובדן עשתונות ופניקה"