בטעם חמוץ מתוק: ישראל ורומניה נפרדו ב-1:1 במוקדמות היורו

החבורה של אלון חזן יצאה עם נקודה אחת בלבד לאחר תוצאת תיקו בבוקרשט, למרות שנראתה מצוין לאורך רוב שלבי המשחק ושלטה לחלוטין במתרחש על כר הדשא, אך לא הצליחה להכריע את המשחק. הרומנים עלו ליתרון במחצית הראשונה, אוסקר גלוך השווה בדקה ה-53. ביום שלישי תארח הנבחרת את בלארוס באצטדיון בלומפילד

אוסקר גלוך בפעולה
אוסקר גלוך בפעולה | צילום: באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל יצאה ברגשות מעורבים ממשחקה מול רומניה הערב (שבת), עם נקודה אחת ו-1:1 בין הצדדים במסגרת טורניר מוקדמות 2024, שהשאיר את החבורה של אלון חזן במקום השלישי בבית עם נקודה אחת פחות מיריבתם הרומנית שנותרה במקום שממנו ניתן להעפיל לטורניר היורו.

במשחק עצמו,דניס אליבק כבש ראשון עבור הרומנים בדקה ה-27 לאחר טעות קשה של עמרי גלזר, אך אוסקר גלוך איזן את התוצאה עבור חזן בדקה ה-53 עם בעיטה אדירה. ישראל שלטה לחלוטין על כר הדשא ונראתה נהדר, אך לרוע המזל פספסה מספר הזדמנויות גדולות להכריע את המשחק לאורך המחצית השנייה ויצאה מבוקרשט כאמור עם נקודה אחת בלבד, שמשאירה אותה חזק במאבק על העלייה ליורו מול רומניה שנותרה במקום השני.

ביום שלישי הקרוב תארח הנבחרת ישראל באצטדיון בלומפילד את נבחרת בלארוס ותנסה לפתוח ברצף ניצחונות חדש, כאשר נותרו חמישה משחקים עד לסיום שלב הבתים של מוקדמות יורו 2024.