התרסקות המטוס הקל: הרשות לבטיחות בתעופה מבקשת את עזרת הציבור

הרשות לחקירה בטיחותית מבקשת מהציבור לשלוח תמונות את סרטונים של התרסקות המטוס אמש בכביש 60 סמוך למחלף שוקת דרום, במטרה לחקור את האירוע בו נהרגו רוני ולילך שושן

רוני ולילך שושן, שנהרגו בהתרסקות המטוס בנגב

בעקבות התרסקות המטוס הקל אמש (שבת) סמוך לצומת שוקת בדרום, בה נהרגו רוני ולילך שושן בני ה-51 ו-55 בהתאמה, הרשות לחקירה בטיחותית בתעופה מבקשת את עזרת הציבור לסייע בקבלת צילומים של התאונה.

עדים לתאונה המחזיקים בצילומים של המטוס במהלך ההתרסקות, באמצעות מצלמת הרכב או בכל מצלמה אחרת, מתבקשים להעבירם לרשות לחקירה בטיחותית בתעופה. המידע נחוץ לטובת חקירת בטיחות המונהלת על ידי הרשות, לצורך הבנת הסיבות לתאונה ומניעת הישנות מקרים דומים בעתיד. המידע שיימסר יהיה חסוי וישמש לצורכי החקירה הבטיחותית בלבד.

את המידע ניתן להעביר לכתובת המייל: toledanok@mot.gov.il

ובהודעות וואטסאפ למספרי הטלפון: 050-6212526 ו- 050-6212435.

Whatsapp Image 2023 03 04 At 1
זירת התרסקות המטוס | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

כזכור, המטוס הקל התרסק בכביש 60 סמוך למחלף שוקת דרום. מותם של השניים נקבע בזירה, והם הותירו אחריהם שלושה ילדים: שתי בנות ובן. רוני שושן היה בכיר בכימיקלים לישראל ובעל עסק בפארק ההיי טק בבאר שבע. לילך שימשה כסמנכ"לית הכספים של חברת דולב. הזוג החזיק במטוס שהתרסק בבעלות משותפת עם פיני בדש, ראש מועצת עומר. בשלב זה, עדיין לא ברור האם רוני, שהטיס את המטוס, ניסה לבצע נחיתת חירום בעקבות תקלה ואז התרסק, או שמא שהמטוס החל לצנוח במהלך הטיסה.

שותפו לבעלות על המטוס פיני בדש, ראש מועצת עומר, הגיע גם הוא לזירה ואמר: "אני פשוט לא מאמין. מדובר בבני זוג מדהימים. אני לא מצליח להבין מה בדיוק קרה כאן. רק רואה שהמטוס נחת על שטח ההפרדה בכביש ואז פשוט עלה בלהבות. הוא היה טייס מיומן ובעל ניסיון רב".

ד"ר שפיר בוטנר, מנהל בי"ס לפאראמדיקים במד"א שהגיע למקום סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד. המטוס עם 2 הנוסעים התרסק על נתיב הנסיעה ועלה באש. כוחות הכיבוי פעלו במקום וכאשר יכולנו התקרבנו. המראות היו קשים מאוד. לצערנו איתרנו במקום 2 נפגעים ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".