חשד לרצח בשדרות: נקבע מותה של אישה שהותקפה - בנה נעצר

המשטרה עצרה את בן ה-29 בחשד לרצח בת ה-52 שנמצאה בדירה ללא עם סימני אלימות. צוות רפואה נאלץ לקבוע את מותה. שכנה של המשפחה: "דפקתי בדלת ושאלתי 'איפה אמא?' – הוא אמר 'רצחתי אותה'"

זמן צפייה: 02:07

חשד לרצח בשדרות: טטיאנה קמינסקי, בת 52, נמצאה היום (חמישי) בדירתה בדרום עם סימני אלימות קשים. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה טיפול, אך נאלץ לבסוף לקבוע את מותה. שוטרים שהגיעו לזירת האירוע עצרו את בנה אנדריי בן ה-29, החשוד במעשה, ופתחו בחקירה. מעצרו הוארך בשבעה ימים.

פרמדיק מד"א מיכאל קנטר סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי והמשטרה שפרצו את הדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה וסבלה מפציעות קשות בגופה. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וקיבועים וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות אבל הפציעה שלה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הפרקליטות ערערה על שחרור זדורוב: "מסוכנותו ברורה ומופלגת"

התחדשה השריפה בהרי י-ם: 12 צוותי כיבוי ו-4 מטוסים הוזנקו

לפיד נפגש עם ראש המודיעין המצרי: דנו בהרחבת היחסים הכלכליים

אנדריי קמינסקי
אנדריי קמינסקי

הנרצחת טטיאנה קמינסקי
הנרצחת טטיאנה קמינסקי

הראשונה שהתוודעה לרצח הייתה שכנתה וחברה של קמינסקי, לודמילה, שהגיעה לבית דקות אחרי האירוע בעקבות צעקות ששמעה מהזירה. "הוא שאל אותי אם אני רוצה לראות אותה ואמרתי לו כן, אני רוצה לדעת מה קרה לה", היא סיפרה, "אז הוא אמר לי להיכנס ואמר שהוא רצח אותה. כשהוא פתח לי את הדלת ראיתי מלא דם במטבח, היא הייתה על הרצפה ולא זזה". היא הוסיפה ואמרה: ״אני יודעת שבעבר הוא היה מכה אותה. אמרתי לה שתתקשר למשטרה והיא אמרה לי שהוא בדיכאון. בעבר היא נתנה לי מפתח של הבית וביקשה שאם לא אראה אותה יום או יומיים אז אבדוק מה איתה".

עו"ד ליאור רונן, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד ברצח, אמר: "הבן נמצא במצב נפשי קשה. לאור מצבו הנפשי המורכב הוסכם על ידי המשטרה והסניגוריה לשלוח אותו כבר בשלב זה לבדיקה פסיכיאטרית לבדוק את אחריותיו וכשירותו לעמוד לדין".