תאונה קטלנית בצפון: שלושה נערים נהרגו, שניים במצב קשה

שני כלי רכב התנגשו חזיתית סמוך למושב בית הלל שבאצבע הגליל. התוצאה הטראגית: אורי מלול, אריאל שטרן ודניאל פורת, בני 16, 17 ו-18 מכפר בלום, נהרגו. עוד שני בני אדם נפצעו באורח קשה. פראמדיק מד"א: "תאונה מזעזעת, הרכב היה מעוך לחלוטין"

זמן צפייה: 00:50

תאונה קטלנית בצפון: אורי מלול, אריאל שטרן ודניאל פורת, בני 16, 17 ו-18 מהקיבוץ כפר בלום שבאמצע הגליל, נהרגו הלילה (שישי) בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 9779 סמוך לבית הלל. עוד שני בני אדם נוספים אושפזו במצב קשה.

ממד"א נמסר כי בשעה 01:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן, על תאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותם של שני צעירים כבני 18 והעניקו טיפול רפואי לשלושה פצועים, בהם: צעיר כבן 18 במצב קשה, וגבר בן 35 ואישה בת 43 במצב קשה. שעות ספורות לאחר מכן, כאמור, נקבע מותו של הפצוע בן ה-18 שמצבו הוגדר קשה.

זירת התאונה
זירת התאונה | צילום: דוברות כבאות והצלה

פראמדיק מד"א אלי בן זקן סיפר: "מדובר בתאונה מזעזעת .ראינו שני כלי רכב , אחד מהם, שבו נסעו שלושה צעירים, היה מעוך לחלוטין. מתוך הרכב חולצו שלושה צעירים כבני 18 - שניים מהם היו ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם; השלישי היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב-מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי ולאחר שהורדם והונשם פינינו אותו במסוק של חיל האוויר לבית החולים במצב קשה. מהרכב השני חולצו גבר ואשה בשנות העשרים כשהם בהכרה מלאה וסבלו מחבלות. לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים".

מהמשטרה נמסר: "בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה. מחקירה ראשונית בשטח עולה כי מסיבה שאיננה ברורה, רכב סטה לנתיב הנגדי וחסם את דרכו של הרכב שהגיע ממול".

מהמועצה האזורית גליל עליון נמסר: "אסון כבד התרחש הלילה, כשלושה נערים מקיבוץ כפר בלום נהרגו בתאונת דרכים. נסיבות התאונה נבדקות. הנהלת הקיבוץ וגורמי הרווחה והחינוך של מועצה אזורית הגליל העליון מלווים את המשפחות בשעתן הקשה. מועדי הלוויות יימסרו בהמשך".