נקבע מותו של הגבר שהצית עצמו בבית משפט בב"ש

הגבר, שנאשם בהתנהלות פרועה במקום ציבורי, פונה לאחר האירוע לביה"ח כשהוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו והוא מורדם ומונשם. שבועיים לאחר מכן – מת מפצעיו במרכז הרפואי שיבא שבתל השומר

זמן צפייה: 01:53

שבועיים לאחר שהצית את עצמו בבית המשפט בבאר שבע, נקבע הערב (רביעי) מותו של הפצוע, גבר בשנות ה-70 לחייו. כזכור, הגבר נאשם בהתנהלות פרועה במקום ציבורי לאחר שתקף פקידה בקופת חולים ואיים עליה, והגיע למקום לדיון בעניינו.

לאחר שהצית את עצמו, פונה על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים סורוקה כשהוא מורדם ומונשם, וכשהוא סובל מכוויות בכל הגוף. בהמשך הועבר לבית החולים תל השומר - שם נקבע הערב מותו.

עוד בחדשות 13:

אדם הצית את עצמו בביהמ"ש בבאר שבע; מצבו קשה

"לקחו לי אוצרות": הורי הילדים שנספו בשריפה מספרים על הטרגדיה

שריפה פרצה בבניין בירושלים: דייר כבן 70 נהרג

זירת האירוע שבו אדם הצית את עצמו בב''ש
זירת האירוע שבו אדם הצית את עצמו בב''ש | צילום: החדשות 13

הגבר שהצית את עצמו כבר פגע בעצמו בעבר במהלך דיון בבית משפט באמצעות סכין. עו"ד עידו פורת, שעמד בסמוך לאולם וראה את המקרה, סיפר לחדשות 13: "עמדתי בדיוק להיכנס פנימה, כשהוא נכנס פנימה ספוג כולו בחומר דליק. לאחר מכן האיש הצית את עצמו והפך בתוך שניות ללפיד בוער".

עד ראייה נוסף שהמתין לדיונו מחוץ לאולם שהתרחש האירוע, איסמעיל אלעוברה, סיפר לחדשות 13: "מישהו יצא צורח שיש אדם ששרף את עצמו. כשנכנסתי לא היה אף אחד, כולם ברחו מהאש. ניסיתי לכבות את השריפה בעזרת כיסא כי לא היה שום דבר אחר. אחר כך נכנסו שני אנשים שניסו לכבות את האש בעזרת שמיכות, ואז הגיע אדם עם מטף. אנשי הביטחון באו מאוחר, כמעט שבע דקות לאחר שהשריפה פרצה".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-and-law-20191110-1244' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_2umn9lx5' duration='10'']

בתחקיר הנהלת בתי המשפט נבדק אם המאבטחים הריחו את בקבוק הפלסטיק איתו נכנס האדם שהצית את עצמו ובתוכו הדלק, שכן על פי הנהלים כל נוזל חייב להיבדק.

בחודש שעבר, נכה קטוע רגל הצית עצמו סמוך לגן הפעמון בירושלים. צוות מגן דוד אדום פינה אותו במצב קשה לבית החולים. המשטרה פתחה בבירור נסיבות האירוע.