בן 17 שרכב על אופניים חשמליים נהרג בתאונה בדרום

הנער שנהרג נפגע מרכב בכביש 80 סמוך לכסייפה • מוקדם יותר נקבע מותו של צעיר, תושב חדרה, שנפצע באורח אנוש מפגיעת מכונית בטירת הכרמל

אמבולנס (אילוסטרציה)
אמבולנס (אילוסטרציה) | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

נער בן 17 שרכב על אופניים חשמליים נהרג הערב (שלישי) לאחר שנפגע מרכב בכביש 80 סמוך לכסייפה שבדרום. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה בנער, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א לידור ניר שלום סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה ופגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל פציעתו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב שהיה מעורב בתאונה לא נזקק לטיפול רפואי".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

עשרות מתמחים חתמו על מכתבי התפטרות: לא נקבל "פייק מתווה"

הרצוג נחת באוקראינה: "לעם היהודי יש כאן עבר מפואר"

עסקת ענק: ישראל תמכור לצ'כיה מערכות נ"מ בסך 620 מיליון דולר

פראמדיק מד"א לידור ניר שלום סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה ופגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפצועה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב שהיה מעורב בתאונה לא נזקק לטיפול רפואי".

מוקדם יותר, נקבע מותו של תושב חדרה, בן 24, שנפגע היום בתאונת דרכים בטירת הכרמל. הצעיר נפצע אחרה"צ באורח אנוש מרכב ברחוב הרצל בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו כשהוא סובל מחבלת ראש ומונשם לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם כאמור נקבע לאחר מכן מותו.

פראמדיקית מד"א אמונה אלחרר וחובש בכיר ישי לוי סיפרו כי: "הולך הרגל שכב על הכביש, מספר מטרים מהרכב כשהוא עם חבלת ראש קשה מאוד ומחוסר הכרה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, חבישות ומתן תרופות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ובזמן הפינוי מצבו הדרדר והתחלנו בביצוע פעולות החייאה עד הגעתנו לבית החולים".