לפני שניסה לשים קץ לחייו: יהודה משי זהב הותיר מכתב

המשטרה מצאה פתק שכתב יו"ר זק"א לפני שניסה להתאבד. תחילה פורסם פתק בכתב ידו לכאורה שבו נכתב כי "אני מתבייש, את העונש כבר קיבלתי". אולם, המשפחה טוענת כי מדובר בזיוף. בנו: בושה וחרפה

זמן צפייה: 12:46

שעות בודדות לאחר ניסיון ההתאבדות של יו"ר זק"א לשעבר, יהודה משי זהב, פורסם היום (חמישי) פתק בכתב ידו לכאורה שבו נכתב: "סליחה, את העונש כבר קיבלתי. תשתדלו לזכור את הטוב שעשיתי, תשתדלו לזכור תמיד את מה ששכחתי: "'עין רואה, אוזן שומעת וכל מעשיך בספר נכתבים'. אהבתי תמיד ומתבייש מאוד, יהודה".

זמן קצר לאחר מכן, בנו של משי זהב מסר לחדשות 13 כי מדובר בזיוף: "100% שזה לא כתב היד של אבא שלי, וזו לא החתימה שלו. בושה וחרפה לאותו ליצן שכתב את זה. בושה וחרפה ככה לשקר. כל מה שקורה פה פשוט הזוי. אין לי מילים פשוט".

בתוך כך, גורם המעורב בחקירה של משי זהב אמר לחדשות 13: "האורות בלהב 433 לא כבו בשלושת הימים האחרונים. הם עבדו ימים ולילות כדי לסגור עליו (משי זהב) בעקבות הביקורת שהייתה אמורה להיות משודרת על המשטרה. משי זהב ידע בוודאות שהחבל מתהדק סביבו ושהוא ייעצר בימים הקרובים".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

רכב התנגש במסעדה בבת ים – אישה כבת 60 נפצעה קשה מאוד • תיעוד

חקירה ראשונית של אירוע שיגור הטיל הסורי: לא בוצע יירוט בפועל

בשל תנאיי חום קיצוניים: תיאסר הדלקת מדורות בל"ג בעומר

מוקדם יותר הבוקר, יו"ר זק"א לשעבר ניסה לשים קץ לחייו בביתו שבגבעת זאב, זאת כחודש לאחר שפורסמו עדויות לפיהן היה נוהג במשך שנים לתקוף ולנצל מינית נשים ונערים. צוות מד"א שהגיע לביתו איתר אותו ללא רוח חיים, כשהוא ללא דופק וללא נשימה. הפרמדיקים ביצעו בו פעולות החייאה, ובסופן פינו אותו לבית החולים שערי צדק כשהוא מורדם ומונשם. מצבו עדיין מוגדר אנוש.

יהודה משי זהב
יהודה משי זהב

מבית החולים שערי צדק נמסר: "ליחידת הטראומה במרכז הרפואי הובא יהודה משי זהב לאחר מספר מאמצי החייאה. צוותי שערי צדק ביצעו הערכה ראשונית ומצבו מוגדר אנוש עם סימן להתייצבות מסויימת במצבו". "נשקפת סכנה לחייו", אמר מעט מאוחר יותר מנכ"ל בית החולים הפרופסור עופר מרין, "וכרגע אין לנו יכולת לתת הערכה מלאה לגבי מצבו".

"סיימני החיים התייצבו בחדר הטראומה", הוסיף מרין, שעדכן כי משי זהב מאושפז במחלקת טיפול נמרץ. "אנחנו מעריכים שנגרם נזק לו מוחי - לא יודעים כמה. צריכים לראות מה מידת הנזק מרגע המעשה האובדני ועד שכוחות ההצלה הגיעו אליו. הוא עדיין נמצא בסכנת חיים מיידית, ביממה הקרובה נדע אם הוא יצא מכלל סכנה".

אושרת דיין מועלם, החובשת שהגיעה ראשונה לביתו של משי זהב, סיפרה: "כשהגענו, הדלת הייתה סגורה. עליתי למעלה למרפסת, ראיתי את מה שראיתי – וזה היה מזעזע". מועלם ציינה כי אשתו חשבה שהוא כבר נפטר, והוסיפה: "תחושות המשפחה מאוד קשות".

אושרת דיין מועלם, חובשת איחוד הצלה שהגיעה למקום
אושרת דיין מועלם, חובשת איחוד הצלה שהגיעה למקום