יאיר נתניהו עשה לייק: "ב-7 באוקטובר היינו בהפיכה צבאית"

בנו של ראש הממשלה, שמרבה לפרסם מחדש פוסטים קונספירטיביים, סימן 'לייק' לפוסט שתוקף את הרמטכ"ל בניסיון להוריד אחריות מראש הממשלה, וקובע: "ב-7 באוקטובר הרצי הלוי לא הודיע לראש הממשלה על המתקפה המיועדת; ההפיכה לא הסתיימה ולא הושלמה"

יאיר נתניהו
יאיר נתניהו | צילום: פלאש 90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, סימן אתמול (רביעי) 'לייק' לפוסט קונספירטיבי שתוקף את הרמטכ"ל במטרה למזער את אחריותו של ראש הממשלה על מחדל 7 באוקטובר, וקובע כי מתקפת הפתע על ישראל הייתה חלק מ"הפיכה צבאית".

"שתדעו לכם, ב-7 באוקטובר היינו בתוך הפיכה צבאית בניצחונו של הרצי הלוי", כתב המשתמש יוסי שחבר, שזכה לתמיכת בנו של ראש הממשלה. בהמשך כתב כי רא"ל הלוי "לא הודיע לרה"מ על ההתקפה המיועדת להתרחש בבוקר שמחת תורה".

לסיום נכתב בפוסט: "ההפיכה לא הסתיימה ולא הושלמה. מפקד הצבא ושר הביטחון מונעים מהשר לביטחון פנים להיכנס לבסיס צבאי. אשכרה חונטה צבאית".

הציוץ שיאיר נתניהו עשה לו לייק
הציוץ שיאיר נתניהו עשה לו לייק

בחודש אוגוסט השנה בית המשפט חייב את נתניהו הבן לשלם פיצויים בגובה 130 אלף שקלים לדנה כשדי, שהגישה נגדו תביעת לשון הרע באוגוסט 2020 לאחר שרמז כי ניהלה רומן עם השר בני גנץ. גם במקרה זה נתניהו שיתף מחדש פוסטים משמיצים של משתמשים אחרים שטענו כי כשדי מנהלת יחסים עם גנץ.