רביד כץ, שהוגדר נעדר מ-7 באוקטובר, נרצח: "אבא מדהים"

אחיה של דורון כץ-אשר, ששוחררה מהשבי עם בנותיה ביום שישי, הוגדר נעדר מאז השבת השחורה. אתמול התבשרה משפחתו כי גופתו של רביד זוהתה. יוני אשר, בעלה של דורון, ספד לרביד: "היה איש ארץ ישראל היפה ואבא מדהים. נזכור אותו לעד"

רביד כץ
רביד כץ | צילום: באדיבות המשפחה

צה"ל עדכן אתמול (שני) את משפחתו של רביד כץ כי הוא נרצח בשבת השחורה, לאחר שהוגדר נעדר מאז 7 באוקטובר. אחותו של רביד היא דורון כץ-אשר, ששוחררה ביום שישי משבי חמאס, עם בנותיה רז בת ה-4 ואביב בת השנתיים, במסגרת הפעימה הראשונה של העסקה. הוא הותיר אחריו אישה ו-3 ילדים.

רביד היה תושב קיבוץ ניר עוז וחבר כיתת הכוננות של הקיבוץ. יוני אשר, בעלה של דורון, ספד לו בחשבון הפייסבוק שלו: "רביד חי בקיבוץ ניר עוז, היה איש חינוך, איש ארץ ישראל היפה", כתב. "הוא היה אבא מדהים לשחר, שירה, ועלמה הקטנה, בת 6 חודשים בלבד, ובן זוגה של רויטל. נזכור אותך לעד".

ממטה משפחות החטופים נמסר: "אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת כץ על הירצחו של רביד אריה כץ בידי חמאס. רביד כץ, בן 51, חבר קיבוץ ניר עוז. איש חינוך שעבד שנים עם נוער על כל גווניו, החל מתנועות נוער ועד נוער בסיכון. אוהב אדם ואיש שלום. הבשורה הקשה הגיעה הבוקר והמשפחה עודכנה. המשפחה מבקשת מהתקשורת לכבד את פרטיותה בשעות הקשות הללו".

[brightcove_iframe video_id='news-part-2328111229' autoplay='0' credit='חדשות 13' desc='בתה של אלמה אברהם: "יש שיפור קל במצבה"' poster='' kid='1_1u2isamx' duration='247']

בתוך כך, טל אמנו, בתה של אלמה אברהם, בת 84, ששוחררה משבי חמאס ופונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשמצבה קשה, אמרה הבוקר לחדשות 13 כי "חל שיפור קל" במצבה של אמה. אתמול אמרו בבית החולים כי עדיין נשקפת סכנה לחייה.