שרה נתניהו: "ניסו להרוג את רה"מ ואותי - זו פגיעה בעם ישראל"

אשת ראש הממשלה התייחסה לראשונה לשיגור הכטב"ם לעבר בית המשפחה בקיסריה, בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות לצד תמונה של דגל ישראל, בו הודתה על "הדאגה וההודעות שמחממות את הלב", והוסיפה: "בתקופה כל כך קשה ומטלטלת עבור כולנו, אנחנו מרגישים את החיבוק החם"

זמן צפייה: 00:25

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו הגיבה הבוקר (שני) לראשונה לשיגור הכטב"ם לעבר בית המשפחה בקיסריה, ובפוסט שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה היא כתבה: "הניסיון להרוג את ראש ממשלה ישראל ואותי הוא לא ניסיון אישי בלבד - זו פגיעה בכולנו, בעם ישראל, בערכים ובדרכו של עמנו".

בפוסט הודתה נתניהו לכל אלה ששלחו הודעות מהארץ ומהעולם וכתבה: "בתקופה כל כך קשה ומטלטלת עבור כולנו, אנחנו מרגישים את החיבוק החם ואת הכוח שאתם נותנים לנו להמשיך, לעמוד זקופים מול כל איום ולחזק את ידיהם של חיילינו האמיצים".

"ליבנו עם חיילינו ועם גיבורינו, שמגנים על המדינה ללא הפסקה, במסירות ובאומץ שאין כמותם", הוסיפה, "אנחנו יחד איתם, וכמו תמיד, נמשיך לעמוד איתנים מול כל אתגר. מאחלת לכולנו ימים שקטים וביטחון לכולנו".

בני המשפחה לא שהו בבית בקיסריה כאשר שוגר הכטב"ם. מבנה נפגע, ושעות לאחר מכן פרסם ראש הממשלה הודעה ואמר: "שלוחיה של איראן שניסו היום להתנקש בחיי ובחיי רעייתי עשו טעות מרה. זה לא ירתיע אותי ואת מדינת ישראל להמשיך את מלחמת התקומה נגד אויבינו כדי להבטיח את ביטחוננו לדורות".

כוחות משטרה בזירת פגיעת הכטב"ם בקיסריה
כוחות משטרה בזירת פגיעת הכטב"ם בקיסריה | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בצה"ל מעריכים כי שוגרו שלושה כטב"מים שכוונו למעון שבו מתגוררת המשפחה. שגרירות איראן באו"ם אמרה לכלי תקשורת בארה"ב כי הרפובליקה האיסלאמית לא הייתה מעורבת, וכי "חיזבאללה אחראי".